28 Kasım 2014 Cuma

Benim seramiklerim




Yaklaşık üç yıldır hayatımda usulca sürdürdüğüm yeni bir tutku var. Aslında tanışmamız epey eskiye dayanıyor, Boğaziçi Üniversitesi'ndeki öğrencilik yıllarımda seçmeli ders olarak aldığım seramik, elimi ilk kez çamura sürdüğümde büyülemişti beni... Araya uzun yıllar, farklı işler, uğraşlar girdi. Ta ki üç yıl önce sokağımızda açılan seramik atölyesine devam etmeye başlayana kadar. Tekrar çamura dokunduğum ilk gün hissetmiştim bir daha onu bırakmak istemediğimi. Sonrası adım adım gelişti. O atölyeye yaklaşık 1,5 yıl devam ettim. Ama haftada 3 gün orada çalışmak bana yetmiyordu. Bir yılın sonunda evime bir fırın aldım. Odalardan birini tamamen boşaltıp kendime mini bir atölye kurdum. Sokağımızdaki atölye kapanınca biraz daha gelişebilmek için bir arayışa girdim ve  Türkiye'ye yerleşmiş olan Japon sanatçı Teppei Yamashita ile tanışıp ondan özel ders almaya başladım. Bir yandan da evde üretmeye devam ettim. Sonunda Teppei'nin tekniğime yaptığı büyük katkıdan da cesaret alıp seramiklerimi Ayşe Şakarcan Ceramics adıyla satışa sunmaya karar verdim. 

Artık bu "sırrı" bir başka tutkum, bloğumda da duyurmanın vakti geldi diye düşünüyorum. Ayşe Şakarcan Ceramics yurtdışı için etsy.com, Türkiye için zet.com ve shopthedesign.com da satışta. Bundan böyle de ara ara bu sayfalarda yer bulacak kendisine...

linkler için tık tık:
zet.com
shopthedesign.com
etsy.com


10 yorum:

oZGe dedi ki...

İnsan bir şeyi severek yapıyorsa bu sevgi yaptıklarına da yansıyor... İnanılmaz güzel tasarımlarınız. Çok profesyonel görünüyorlar. Ellerinize yüreğinize sağlık...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Çok teşekkür ederim, güzel yorumunuz ve twitter'daki paylaşımınız için...

Imge dedi ki...

Ellerine sağlık. Ne kadar zevkli ve zarif tasarımlar, kesinlikle seni yansıtıyor. Bol bol satışa da dönüşmesini dilerim.
Sevgiler.

bilge dedi ki...

Sanat ve sanatcıya değer bilenler dilerim eserlerinizede değer vereceklerdir kutlarım sizi..sevgi ve dostlukla..

Patrizia Papi dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel, ellerinize sağlık... Ben de öğrencilik yıllarımda çini dersleri almıştım. Umarım tekrar fırsat yaratıp buluşabiliriz seramik boyama sanatıyla.
Sevgiler

Ayşe Şakarcan dedi ki...

İmgeciğim, çok çok teşekkürler...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Bilge, Patrizia; çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için, sevgiler...

Elift dedi ki...

Ellerine sağlık, ne güzel çalışmalar bunlar, bayıldım..Yılbaşı gelirken çok iyi birer de hediye alternatifi bunlar, tabii elime aldıktan sonra kıyıp başkalarına verebilirsem :))

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Teşekkürler:)

karmahaskickedmyass dedi ki...

Ne kadar zarif tasarımlar, Keşke daha çoğunu görebilseydim diye geçirdim içimden, mavi, yeşil, beyaz tonları en çok sevdiğim renkler... Elinize sağlık.