9 Haziran 2014 Pazartesi

No:7




Bu bloğun sadık takipçileri benim New York'a olan "tutku" derecesindeki sevgimi iyi bilirler. Çok kere düşünmüşümdür bu şehri benim için bu kadar özel kılan, dünyanın geri kalanından farklılaştıran nedir diye... Hiç bitmeyen enerjisi, yaratıcılığı, özgürlüğü... En çok da insanları... Kimsenin kimseyi gözlemlemediği, mercek altına alıp yargılamadığı, hoşgörülü, samimi (ama asla laubali olmayan) "medeni" insanları...
New York'da geçirdiğim günlere dair en özlediğim şeylerse hep küçük detaylardır... Her sabah evden çıkıp hemen köşedeki Joe Coffee'ye uğrayıp içtiğim sıcacık, taptaze kahvenin kokusu gibi...
Son günlerde bana bu keyfi yaşatan küçücük bir coffee shop açıldı evimin yakınlarında, haftada 3-4 kez yaptığım yürüyüş güzergahı üzerinde... No:7 Coffee Houseküçücük şipşirin bir dükkan. Kahve ve çay çeşitleri (earl grey'i benim favorim), smoothie'ler ve bunların yanında atıştırabileceğiniz taptaze cookie ve tartlar. Üstelik New York'u aratmayan son derece "medeni" bir servis... Suadiye yakınlarında oturuyorsanız, ya da yolunuz buraya düşüyorsa mutlaka uğrayın derim.

Adres: Suadiye mah. Ayşe Çavuş cad. No: 20/b, Suadiye
info@no7coffeehouse.com


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de No7 ye yakın oturuyorum. Şenol'dan aldığım görsellerle bir klip hazırladım. Paylaşmak istedim. http://vimeo.com/101449071

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Çok güzel olmuş👍