5 Şubat 2014 Çarşamba

Zorlu'da Broadway provası



Malum biz AVM sever bir milletiz. Dubai veya Singapur'daki gibi iklimin zorlayıcı şartlarından korunma meselemiz olmadığına göre, bu sevgi (özellikle bazı "high end" AVM'ler için) toplumun "belli" kesimlerinin kendilerini "diğer" kesimlerden soyutlama çabasıyla açıklanabilir belki...
Kendi adıma, ne kadar "şahane", "lüks" birer mimari "eser" olsalar da, bu tip yerler bana giderek daha depresif geliyor... Yine de gitmekten tamamen vazgeçemiyorum.
Dün akşam da Cats'i izmek için Zorlu Center'daydık... Malum, mağazaları, performans sanatları merkezi ve restoranlarıyla son ayların gözdesi... Ben daha önce merakımı gidermek için bir öğlen Jamie's Italian'da sararmaya yüz tutmuş bir roka salatası ve kaparisi (dolayısıyla tuzu) fazla kaçmış kum midyeli spagetti yemiştim, bir daha da gitmem... 
Dün akşam ise örijinalini çok sevdiğimiz Eataly'de bir şeyler atıştıralım dedik. Genelde bu tip, kendi ülkesinde ün yapmış yerlerin burada açtığı şubeler (Dean&Deluca ve Shake Shack gibi) bana özenti birer maket izlenimi veriyor... Ama Eataly için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Market bölümü biraz zayıf, ama restoranlardaki yemekler gayet lezzetli, özellikle de servis Türkiye standartları için epey başarılı...
Performans Sanatları Merkezi'ne gelince, doğru düzgün bir konser-opera binası olmayan 14 milyon nüfuslu bir metropol için tabii ki yetersiz, ama yine de hiç yoktan iyidir...

Hiç yorum yok: