29 Kasım 2013 Cuma

Başardım!



Bunca yıldır New York'da geçirdiğim ayların bana öğrettiği bir şey varsa(pek çok diğer şeyin yanında), o da iyi yemek, iyi sergi, iyi konser için uzun kuyruklara ve bekleme listelerine girmekten kaçınmamam gerektiğidir.
Yılın bu zamanı İstanbul'daki en popüler etkinliklerden biri Aralık ayı sonunda Devlet Opera ve Balesi'nin Süreyya Opera'sında verdiği yeni yıl konserleri... Biletler tam bir ay önce satışa çıkıyor, ben yıllardır (geçen sene gişe açılmadan yarım saat önce kuyruğa girmiş olmama rağmen) bu "çok kıymetli" biletlere ulaşamamıştım. Ama bu yıl azmettim, saat 10'da açılacak gişe için 8:50'de opera binasının önündeydim. Diğer onlarca "deliyle" birlikte bir saat soğukta bekledim... ve zafer! 28 Aralık için annnem, babam, bay H ve benim için alınmış dört biletin haklı gururunu taşıyorum bugün:)

Not: Şu an Süreyya Operası'nın önünde kuyrukta değilseniz, bugün satışa çıkacak biletler için artık çok geç. Ama ben de azimliyim başarırım derseniz, bu yılki son konser için yarın sabah en geç 9'da sıraya girmenizi tavsiye ederim...  

1 yorum:

Ahu dedi ki...

Tebrikler! :) sanat için değer :)
(hava bugün hakikaten soğuk)