24 Şubat 2013 Pazar

İki film



Son yıllardaki "sulu komedi" ve "tearjerker" filmlerin istilası yüzünden mesafeli durduğum ve açıkçası hemen hiçbir filmini izlemediğim Türk sinemasına (tabii F. Özpetek ve N.B. Ceylan filmleri hariç) yeniden ısınmamı sağlayan, ruhuma dokunan iki film; Jin ve Kelebeğin Rüyası...
Genel anlamda çok beğendiğim bu iki filmde beni en fazla etkileyenlerse; Jin'de Reha Erdem'in son derece bıçak sırtı bir konuda politik bir duruş sergilemeden mesajını nasıl ustalıkla verdiği; Kelebeğin Rüyası'nda da Kıvanç Tatlıtuğ'un oyunculuğu oldu...

NOT: İf İstanbul kapsamında izlediğimiz Jin 15 Mart'ta vizyona giriyor.


4 yorum:

Deniz evin İrdem dedi ki...

Kelebeğin rüyası gerçekten harika diğer filmide izlemeliyim :)
http://denizevin.blogspot.com/ Beklerim :)

Asuman la dedi ki...

bende çok istiyorum kelebeğin rüyası na gitmeyi ama önce anneanneyi ikna etmek lazım :)

Asuman la dedi ki...

bende çok istiyorum kelebeğin rüyası na gitmeyi ama önce anneanneyi ikna etmek lazım :)

Adsız dedi ki...

Reha Erdem şimdiye kadar tüm filmlerini izledim.Değişik ve narin bulduğum bir duyarlılıkla anlatır.Kadın kahramanları da diğer yönetmenlere benzemez hiç,merakla bekliyorum