4 Temmuz 2012 Çarşamba

Norah at the Park



New York'da ilk günler...
Hava sıcak, ama bu şehrin tüm güzelliğini sunmasına engel değil...
Henüz atlatılamayan jet-lag'in de etkisiyle günler erkenden, 5:30 gibi, başlıyor. Bu saatte de yapılacak en iyi şey, üç adım ötedeki Central Park'a gidip koşmak.
Dün sabah ben de öyle yaptım. Kulağımda Norah Jones şarkıları, onlarca Newyork'lu ve onların köpekleriyle birlikte parkta koştum.
Akşamsa yine parktaydım, bu sefer yıldızların altında, yüzlerce Newyork'luyla birlikte Norah'nın canlı konserine eşlik ettim. Ama çoğundan farklı olarak sözleri binlerce kilometre öteye yolladım:
"Sunrise, sunrise
Looks like morning in your eyes
But the clocks held 9:15 for hours..." 

Şarkıyı dinlemek için
click, click

Bugünse 4 Temmuz, akşamki program da doğal olarak Hudson River kenarından "fireworks"...

5 yorum:

Buket dedi ki...

ne kadar güzel birşey!! keyfini çıkarman dileğiyle :)

nazli dedi ki...

jealous :) sadece ny da olmanız bile yeterince güzelken canlı norah jones ve bir de central park'ta inanılmaz geliyor kulağa!!!

sonsuz dekorasyon dedi ki...

çok keyifli olsa gerek kıskandırıcı bir durum:))

SihirliGünlük dedi ki...

hayal gibi :))

Müge Hestbaek dedi ki...

4 temmuz! ne güzel bir güne denk gelmiş tatilin. central park'ı düşünemiyorum bile. ne güzeldir. :)