8 Mayıs 2012 Salı

Sevdiğim kadınlar: Julianne

Julianne Moore... Hollywood'un en güzel ya da en yetenekli kadını olduğu söylenemez. Ama onda tanımlayamadığım bir "charm" var. Pek çok iyi filmde rol aldı fakat benim için "The Hours"daki Mrs. Dalloway tiplemesi, "The Kids Are All Right"daki performansı ve "Chloé"deki şıklığı unutulmaz... Tabii bir de geçen yaz West Village'da bir kafede otururken, elinde alışveriş torbalarıyla yanımızdan geçen, vucudu çil ve dövmelerle dolu ufak tefek kadının o olduğunu fark edince yaşadığım şaşkınlık da unutulmaz...








6 yorum:

keyifname.blogspot.com dedi ki...

The End of the Affair filminde oyunculuğuna hayran kalmıştım.İzlemediyseniz mutlaka tavsiye ederim...:))

Merve dedi ki...

ben de çok beğenirim bu teyzeyi, ama gerçek halini hiç görmedim beğenmeye devam edebilir miyim :)

Buket dedi ki...

ayy ben de çok severim, hem o soğuk duruşu altındaki sempatikliğini hem de oyunculuğunu. vee sen gördün demek yakından :))

Adsız dedi ki...

"Çilli Begonya"yı okudun mu peki? Kızım Ceren'in en sevdiği kitaplardan...Ben okuyup kendisiyle ne kadar barışık bir insan olduğunu gördüğümde, hayranlık katsayım artmıştı. :)
Sevgiler...
Ece

Ayfer dedi ki...

Bugunku post'unuza bayildim, zira Julianne Moore'un hayranligimiz disinda kizima cok benzetilmesinden dolayi kalbimizde yeri bambaska. Sevgiler <3

Müge Hestbaek dedi ki...

Bu kadını ben de çok beğenirim. Ayrıca vücut lekesinin, tuhaf bir şekilde bazı insanları çok seksi kıldığına da inanıyorum.