16 Ocak 2012 Pazartesi

Yummy!



Amerikalıların cupcake'e olan düşkünlüğü son yıllarda çılgınlık derecesinde... Öyle ki ufacık bir lezzet topu için dakikalarca kuyrukta beklemeye, oturacak yer bulamayıp bir köşede kremaya bulanarak yemeye dahi razılar. İşte bu lezzet, Amerika'nın en çok satan markalarından Yummy Cupcakes ile Türkiye'ye geldi. İki yakın arkadaş oluşturdukları ortaklıkla ilk şubelerini Caddebostan'da, CKM'nin hemen karşısında açtılar. Üstelik ortaklardan biri benim komşum/arkadaşım Gamze... Geçen hafta Gamze bizi evine davet ederek bu harika lezzetleri tattırdı, böylece ben de yazdan beri özlemini duyduğum tada kavuşmuş oldum. Yummy Cupcakes'de aklınıza gelebilecek her malzemeyle oluşturulmuş 350 çeşit var. Gamze, "karnıbaharlı bile var" deyince kulaklarıma inanamadım... Bu durumda kimsenin kendi zevkine uygun bir çeşit bulamaması da imkansız gibi...

Tel: (0216) 357 12 92

5 yorum:

"Objektifime Yansiyanlar" dedi ki...

Komşun olması büyük şans :) Benim de öyle bir komşum olabilseydi keşkee :)

pembe fiyonk dedi ki...

nefis görünüyorlar.izmirede gelsiiin :)

chfashiontrend dedi ki...

inanılmaz bir damak zevki...caddeye ilk gidişimde hemen uğrıcam...sevgiler

zeynep dedi ki...

Ayşe ; en kısa zamanda gidip deneyeceğim , sevgiler.

** ZEL ** dedi ki...

350 çeşit mii ?:)
Karnabaharlısı bile mi? :)
Çok şaşırdım ve hepsinden tatmak istiyorum,zira tatlı/tuzlu ayırt etmeksizin hepsini de çok seviyorum..
Dilerim yolum düşer de tatmak kısmet olur neffis muffinleri..