6 Ocak 2012 Cuma

Yenilikler (Anadolu Yakası)


Bağdat Caddesi-Ataşehir hattında sürekli yeni mekanlar açılmaya devam ediyor.
Bunlardan ilki, benim Anadolu Yakası'nda ender beğendiğim restoranlardan Bistro 33'ün Palladium şubesi. Erenköy'deki ambians ve lezzetler, Ataşehir Palladium'um giriş katında koca bir mekana taşınmış. Özellikle Private Room'u özel toplantılar için şık bir alternatif.
İkincisi, birkaç yıl önce Ankara'dan İstanbul'a gelen Big Chefs. Önce Ataşehir'de, sonra da Bağdat Caddesi Suadiye'de iki şube açtı. Daha önce Big Chefs'in Beyoğlu'ndaki yerine gitmiş, ambiyans ve servsisi beğenmemize rağmen, yemeklerin lezzetiden çok memnun kalmamıştık. Suadiye Big Chefs'de de benim için aynı durum geçerli oldu. Yüksek tavanları ve şık dekorasyonuyla mekan son derece başarılı ancak lezzet konusunda "vasat"ın üstüne çıkamıyor bence...
Üçüncü ve son olarak, Nişantaşı günlerinde pasta-kahve ikilisi için sık sık tercih ettiğim Backhaus, Caddebostan'da bir şube açtı. Henüz gitme fırsatım olmadı ama ekmek ve pasta çeşitleri için uğramaya değer...

4 yorum:

plndrkn dedi ki...

ooo Backhaus'un anadolu yakasına da gelmesine ne sevindim :) ne güzel haber :)

AidaSalem dedi ki...

Backhaus'a geldiğinde görüşsek keşke :)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Ne güzel olur Aidacım, ben sana bir mail atarım, uyarsa buluşuruz:)

AidaSalem dedi ki...

anlaştık :)