7 Ağustos 2011 Pazar

A Night at the Museum with Alexander McQueen



Cumartesi gecesi Amerikalı'ların "date night" dedikleri, evde oturmayı neredeyse ayıp kabul ettikleri bir gece... Ben yaklaşık bir aydır bütün randevularıma 13 yaşındaki kavalyemle çıkıyorum. O da beni -artık geze geze her yerini ezberlediğim- Museum of Natural History'e ve Harry Potter, Rise of the Planet of the Apes gibi filmlere götürüp duruyor... Ama dün gece bana özeldi. Kavalyemi evde bırakıp, karşılaştığı yoğun ilgi nedeniyle (müze tarihininin rekorunu kırmış) süresi uzatılan ve 2 gecedir saat 12'ye kadar açık kalan Metropolitan Museum'daki Alexander McQueen Savage Beauty sergisine gittim. Kalabalık inanılmazdı. Tam 3 saat sıra bekleyip, sergiye ancak saat 11'de girebildim (böylece Musée d'Orsay'daki 1,5 saat kuyrukta bekleme rekorumu da kırmış oldum:) Ama müzenin broşüründe yazdığı gibi: "At the Metropolitan, there is beauty even in the wait". Neyse beklediğime kesinlikle değdi. Kostümler, Philippe Treacy imzalı şapkalar, takılar... hepsi o kadar etkileyiciydi ki... McQueen'in dehasına bir kez daha hayran kalmamak, yaptığının moda üstü bir şey olduğunu düşünmemek, genç yaşta kendi isteğiyle bu dünyadan ayrılışına hüzünlenmemek elde değildi... 
Ve ünlü düşünür:) Carrie Bradshaw'un dediği gibi: "It was one of those great New York moments"









"It is important to look at death because it is a part of life. The cycle of life is positive because it gives room for new things"
                                                     Alexander McQueen




8 yorum:

Buket dedi ki...

müthiş :))

didem dedi ki...

En sondaki yaziya bayildim. Cok anlamli bir yandan da insana birgun biz de mi gidecegiz dedirtiyor

Selling New York dedi ki...

super sevindim gittigine.. eger email trafigine erken baslasaydik bize katilirdin.. kizlarla acayip makara yaptik..

beni kiyafetler kadar sozleri de cok etkiledi... Bir de rape kisminda millet parcalanmis tahtalari gorunce kadaina tecavuz diye algilamislar.

Aklinda olsun kitabi almak istersen, muzde 45, Amazon'da 27 dolar...

emailine bakarsan mesajimi goreceksin.

New York Muhtari dedi ki...

Ayse,

Yarin planin yoksa benim siteme bak.. super bir event var adada. ben bugun gittim,inanilmaz keyifliydi..siddetle tavsiye ederim.

Vitrindeyiz dedi ki...

NY'nin devamını beklıyoruz efenım :)

Adsız dedi ki...

Dido; laptop'I'm bozuk, blackberry'ime mailler gec dusuyor... Dolayisiyla kacirdim bu etkinligi. Ama senin fotograflara baktim, cok keyifliymis gercekten. Cok tesekkurler:)

Vitrindeyiz; maalesef simdilik koyamiyorum yeni post.. Laptop'im bana buyuk kazik atti ve bozuldu:(

New York Muhtari dedi ki...

hay allah ya.. bende gidebilmissin diye umid ediyordum, hakikaten harikulade idi... neyse benim resimlerim ne kadar cezbeder bilmiyorum ama 500 resim yukleyecegim... stay tuned!!

Central Park'ta bu hafta muzikal filmler var... eglenceli olabilir, Can ile bakin programa...

Adsız dedi ki...

Dido; harikasin:) yarin bay H geliyor:) cok mutltuyum, artik onunla birlikte yapacagiz birseyler:)