27 Ağustos 2011 Cumartesi

Fırtına öncesi sessizlik


Bizim için bahar geldi de, şehir tam anlamıyla alarmda, Irene'i bekliyor. Marketlerdeki kasa kuyrukları sokaklara taşmış durumda, su ve süt stokları tükenmiş, mağazalar, metro, tiyatrolar kapalı, hastahane ve huzur evleri boşaltıldı... New York şimdiye kadar hiç yaşamadığı büyüklükte bir kasırgaya hazırlanıyor. Şehirdeki panik ister istemez bize de biraz yansıdı, stoklarımızı yaptık evimize kapandık, biraz telaş, biraz merakla bekliyoruz... Neyseki bizim ev, upper west side'da, Manhattan'ın en güvenli sayılan bölgelerinden birinde (ama neticede burası küçücük bir ada ve adanın güney sahilindeki evler boşaltılıyor)... Bakalım, birkaç saat sonra yaşayıp göreceğiz neler olacak...

PS: Bizdeki şansa bakın ki, deprem bölgesi olmayan, kasırganın uğramadığı NY'da, geçen hafta deprem, bu hafta kasırga yaşıyoruz:)


18 yorum:

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

umarim buyuk hasarlar olmaz biz de ayni seyleri yasayip gozlemliyoruz...sizden sonra philly'de gelecek :(

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Çilek; umarım...

Vitrindeyiz dedi ki...

Sevgili Ayşe çok geçmiş olsun...
Umarım en zararsız şekilde atlatılır.
Kendine dikkat et.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Vitrindeyiz; çok teşekkürler, umarım korkulan kadar büyük hasar olmaz..

New York Muhtari dedi ki...

Ayse, cok sagol mesajin icin.. Ben guvenli yerdeyim.. ama tabi tabiat ana neresi ne kadar guvenli desekte baska bir plan yapiyor olabilir...Ders calisilacak hava oldugu icin eve kapandim, biraz ders, biraz haberler ile gun geciyor.. yarina Allah kerim

Merve dedi ki...

of off , okuyunca bile korktum bi an.. çarbabuk gelir de geçer inş ya :(

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Dido; sevindim güvenli yerde olmana, sana iyi ers çalışmalar:)

Merve; teşekkürler, bakalım daha ciddi bir şey olmadı ama bu gece nasıl geçecek bilmiyorum...

Lolikokory dedi ki...

Dilerim en çabuk ve en hafif şekilde geçer gider, yok olur.
Hepiniz de rahat bir nefes alırsınız..

http://thisismynotebook.blogspot.com/

Buket dedi ki...

inşllh beklenen kadar kötü olmaz..

Ayşe Şakarcan dedi ki...

lolikokory, Buket; geçti bitti çok şükür. Korkulan kadar kötü geçmedi, bizim bulunduağığumuz bölge çok etkilenmedi...

didem dedi ki...

Hay allah. Korkmayin insallah hicbirsey olmadan gecer gider. Amerika'nin maalesef kasirgasi tayfunu bol. Biz de California da yasadigimiz zaman hep kucuk kucuk depremler oluyordu.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

didem; atlattık çok şükür, korkulan gibi sert olmadı fırtına...

nbaykut dedi ki...

Ayşeciğim sizden haber aldığıma çok sevindim. Sizleri çok merak ettim. inanılır gibi değil gerçekten deprem ardından da nu fırtına sizi buldu. neyse hayırlısıyla geri gelin inşallah. Kendinize dikkat edin. Eceyi de dün Kumbağdaki akrabasına sordum. Orada problem yokmuş. Ecenin mail adresi silindiği için ona yazamıyorum. bana gönderir misin ?

Sevgiler,
Nesli

Müge Hestbaek dedi ki...

Tam çölde kutup ayısı durumu oldu bu Ayşecim sana yahu. Neyse ki eşin gelmiş. Yoksa adamcağızın nasıl aklı kalırdı... Of! İnsanın tatili de böyle olmamalı :( Umarım bu günleri bir zarar görmeden geçirir, bu tarihi olayı ilerde anlatılacak bir anı olarak atlatırsınız.

Kitchen Witch dedi ki...

Çok şükür.. geçmiş olsun ..

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Neslicim; bizim bulunduğumuz bölge pek etkilenmedi. Neyseki Hasan da gelmişti, yoksa bayağı korkardık herhalde çünkü burada öncesinde epey bir panik havası oldu. Ama hiç korkulan gibi geçmedi fırtına, bugün de herşey normale döndü, güneş açtı. Biz de 4 eylülde hep beraber dönüyoruz inş. Laptop'ım bozulduğu için Ece'nin maili şu an bende de yok maalesef:( çok öpüyorum sizi...


Müge; sorma gerçekten öyle oldu:)) Ama biz neredeyse anlamadık bile kasırgayı, sadece çok şiddetli yağmur oldu burada...

kitchen witch; çok teşekkürler, bitti gitti çok şükür...

nbaykut dedi ki...

tamam canım gelince seninle bir kahve molası verelim

sevgiler,
nesli

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Çok iyi olur Neslicim, öpüyorum..