23 Temmuz 2011 Cumartesi

NY'dan sevgilerle...

Geldik, yerleştik... Can okuluna, ben turlamaya başladım... Ama son 2 gündür New York rekor sıcaklarla boğuşuyor. Biz de Upper West Side'daki küçük dairemizde klimanın önünde yaşıyor, çok bunaldıkça kendimizi evimize 2 adım mesafede olan Cenrtral Park'a veya hemen yakınımızdaki (buzdolabı ısısındaki) müzelere atıyoruz... Neyseki pazar günü havalar ve hayat mevsim normallerine dönecek(miş).
















fotoğraflar: Bliss&Blossom, Michael Paul, Country Living,

16 yorum:

novella / विश्व dedi ki...

hoşgeldiniz... geçen ay, neredeyse tüm ayı nyc de geçirdim. indiğimiz günkü hava ile 1 ay boyunca bir kez daha karşılaşmadık. nyc'nin sıcağı ve nemi gerçekten katlanılacak gibi değil. ama öyle çok müze var ki... bir nebze soğuyor insan :))

Ayşe Şakarcan dedi ki...

novella: teşekürler:) Neyseki müzeler ve mağazalar serinlemek için çok çekici yerler bu şehirde:)

Müge Hestbaek dedi ki...

Ayşecim doya doya gez... Bol bol içine çek sıcak da olsa NY havasını. Göz kapakların bile terlese, canın çıkana kadar dolaş o güzel sokakları... Bol eğlenceler diliyorum sana. Noolur üşenme, fotoğraf çek koy. İyi ki ev kiralamışsınız bu arada. Çok sevindim. İnsan kendini daha bir lokal hissediyor öyle :) Öpüyorum kocaman!

ALACATI dedi ki...

New York´ da guzel gunler gecirmeniz dilegiyle. Bende onumuzdeki gunlerde buradaki yagmurdan kacip Turkiye sicagina gidecegim:)..Sevgiler..

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Mügecim; sıcak, nem dinlemeyip dolaşıyorum:)Henüz fotoğraf çekmeye başlamadım ama yakında ona da başlayacağım:) öpüyorum..

Alaçatı; ne güzel, siz de sevgili Aaçatı'nıza kavuşuyorsunuz yalında:) sevgiler...

New York Muhtari dedi ki...

aaaaa benim niye haberim yok geldiginden Ayse..

didem dedi ki...

Amerika'ya hosgeldiniz! Newyork guzel olmali. Alistiniz mi? Ben sadece gezmeye gitmistim birkac kez. Hareketli sehir.
Sevgiler...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

NY muhtarı; geldim işte, 2 haftadır buradayım:)

didem; hoşbulduk:)

Ella.m dedi ki...

North Carolina'dan sevgiler Ayşe =) buraların sıcak olduğunu duymuştum da bu kadarını ben de beklemiyordum gerçekten.. bizim bulunduğumuz bölge NY'dan daha sıcak sanırım, benim de yaklaşık bir ay sonra WAT maceram bitiyor ve Türkiye'ye dönmek için NY'a geleceğim.. bir kaç gün orada kalmak ve gezmek istiyorum ama kız başıma nasıl altından kalkacağım bilmiyorum :) bu konuda bana yardımcı olurmusunuz diye sormak istemiştim :)nereye gidilir nerede uygun fiyatla kalınır hiç bir bilgim yok :( blogunuza ablam (zeynepinevi) sayesinde ulaştım ,iyi tatiller dilerim şimdilik sevgiler..

Adsız dedi ki...

Sevgili Ella.m, oncelikle NY'un artik o kadar sicak olmadigini soylemeliyim. Buraya tek basina gelmekten hic korkma, pek cok kisinin sandiginin aksine son derece guvenli bir sehir. Gezilecek yerler (benim favorilerim) soho, west village, upper west side, meatpacking district ve tabii central park. Blogun gezi bolumunden onceki NY yazilarimi okuyabilirsin orada pek cok adres de vermistim. Kalinacak yer konusunda booking.com sitesine bakmani oneririm. Biz tum yurtdisi seyahatlerimizde oradan buldugumuz otellerde kaliyoruz. Guvenli bir site ve her butceye uygun cok fazla otel secenegi var. Ama rez. Icin son dakkaya kalma, zaman daraldikca fgiyatlar artar. Sana tavsiyem cok fazla yukarilara (mesala 100. Street'in kuzeyine (harlem'e) cikmaman. Harlem de artik son derece guvenli ama kalmak icin cok keyifli bir yer degil. *ma !rooklyn de uygun ve guzel bir yer bulablirsin mesela...umarim yardimci olmusumdur. Sevgiler...

Ella.m dedi ki...

çok yardımcı oldun teşekkür ederim :) ama bir yeri anlayamadım otel bakacağımız yer rooklyn demişsin sanırım bulamadım burasını google map ten.. biz de senin o yazdığın yerler çevresinde bir yerde kalmak istiyoruz kolay ulaşım olsun diye.. bir iki yer yazabilir misin bize böle.. mesela manhattan da kalınabilir mi? veya daha güzel bi yer..

Adsız dedi ki...

Ella; Brooklyn demek istemistim yanlis yazmisim:) Manhattan NY'in en guzel yeri. Gezecegin yer de orasi olacaktir zaten. Brooklyn disinda bahsettigim yerlerin hepsi Manhattan'da. Ama maalesef en pahali yer. Yine de arastir, uygun bir yer bulamazsan Brooklyn'de kalabilirsin

Ella.m dedi ki...

:) brooklyn olduğunu tahmin edip bakmıştım mapten fakat sanki biraz uzakta göründü gözüme burası o yüzden bi sorayım dedim tekrar :)çok teşekkür ederiz çok yardımcı oldun , aklıma yine bişiler gelirse rahatsız ederim seni , görüşmek üzere şimdilik..

Adsız dedi ki...

Ella; Brooklyn dev bir yer, ben Manhattan'in guneyine (brooklyn bridge'e) yakin olan yerlerini kastediyorum. Yoksa manhattan'a epey uzak ve kotu yerleri var. Yine de kisa sure kalacaksam manhattan da kalmaya calis derim. Baska bir sey sormak istersen cekinme:)

Ella.m dedi ki...

benim sana sürekli ualaşabilip yazabileceğim mail adresini bana verebilir misin :) aklıma sorular geldikçe sorabilirim sana.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Ella; benim mail im: sakarcan.a@superonline.com buradan ulasabilirsin bana