29 Temmuz 2011 Cuma

NY'da yaz...


Manhattan'ın en "havalı" binalarından; Time Warner Center

"Hiç uyumayan şehir"deki ikinci haftamız bitti. Can'la birlikte, her konuda sınırsız seçenek sunan Manhattan'da yaşamanın tadını çıkarırken, bir yandan da bay H'nin yanımıza gelişine gün sayıyoruz (daha 28 var). Neyse ki avunacak şey çok:) Sıkılmaya fırsat yok...
Bu arada "teknik bir arıza" nedeniyle yeni çektiğim fotoğrafları paylaşamıyorum. Ama geçtiğimiz yıllarda o kadar çok görüntülemişim ki New York'u, şimdilik eski fotoğraflardan koyuyorum. Yeniler ise ancak dönüşe...


New York'lu her genç kızın rüyası; The Plaza Hotel'de bir düğün...


Onca gökdelen arasında, bence en "yakışıklı"sı; Chrysler Building


Central Park; Newyorklu'ların "arka bahçesi"... Evimize o kadar yakın ki, bizim tam anlamıyla bahçemiz oldu




12 yorum:

Elif Ayvaz dedi ki...

Hep gitmek istemişimdir NY'a. İnşallah bir gün...

Müge Hestbaek dedi ki...

:( hadi hadi. o kadar çok geziyorum ki, fotoğraf koyucak vaktim yok, demiyorsun, lap topum bozuldu diyorsun... seni seni! :)))

şaka şaka :)

eski meski... fotolar şahane. Crysler Building daha da şahane. Ben de senin için bir post hazırlayım bugün. Aklım NY'da.

Güle güle gezin... :)

Dönüşte NY dedikodusu yapıcaz, tamam mı?

novella / विश्व dedi ki...

central park, gezmekle bitecek gibi değil. bir haftasonu, fransız ve ingiliz bahçeleri ile ilgili geziye katılmıştık. tavsiye ederim. keyifli oluyor. bir de orada sıklıkla gerçekleşen düğün seramonilerine denk gelebilirsiniz ki, seveceğinize eminim.

Deli Anne dedi ki...

Fotoğraflar harika.. yenileri de olsaydı keşke.. Sevgiler:)

zeynep dedi ki...

insanın yakınlarda bir bahçesi olması güzel..

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Elif Ayvaz; umarım gidersin...

Müge; :)) Yok valla bozuldu laptop'ım:)) Ama blogla ilgilenecek pek vakit de kalmıyor doğrusu:)... Dönüşe dedikodular birikiyor:)

Novella; tavsiye için teşekkürler:)

Deli anne; yeni fotolar birikiyor, dönüşe inşallah:)

zeynep; öyle gerçekten:)

meral erdogan dedi ki...

aysecim, sonuna kadar keyfini cikart. sokakta gunluk hayat fotograflari bekliyorum senden... cok sevgi, cok opucuk!

Ayşe Şakarcan dedi ki...

meralcim; sesini duymak ne güzel, sana da çok sevgi,çok öpücük:)

Selin Ergeçer dedi ki...

NY, benim aşkım :) konu başlığını görünce, yorum yazmadan, sana izleyici olmadan durmadım :) fotoğraflar da ayrı güzel..yeni NY fotograflarını dört gözle bekliyorum :) sevgiler...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Hoşgeldin Selin; desene ortak bir aşkımız var:) sevgiler...

didem dedi ki...

Central park soylendigi gibi aksamlari urkutucu mu? Fotograflar cok guzel...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Didem; yok ürkütücü değil park artık. En azından belli bir saate kadar. 70'li yıllarda New york tehlikeli bir yermiş. Ama son 20 senedir son derce güvenli bir yer, ürkecek hiç bir şey yok:)