7 Temmuz 2011 Perşembe

360 derece Moda (İstanbul)



Nihayet Anadolu Yakası'nın da kuşbakışı İstanbul manzaralı, şık bir restoranı oldu. Beyoğlu Mısır Apartmanı'ndaki 360 İstanbul'un ikinci şubesi artık, Moda'da açılan Hilton Double Tree'nin en üst katında... Bizim gittiğimiz akşam açılış gecesi olduğundan, sadece bir şeyler içebildik. Ancak manzaraya tam manasıyla "bayıldık". Bence burası manzara olarak Beyoğlu'ndakinden bile etkileyici, yemeklerin de oradan aşağı kalmayacağını var sayarsak, 360 İstanbul East'in varlığı, Anadolu Yakası'nda oturanlar için sevindirici bir gelişme...

8 yorum:

Lumos Design dedi ki...

of of hayran kaldım valla, keşke bikaç fotoğraf daha olsaymış...ama yok yok daha görmiyim bi ankaralı olarak :)

Elif Ayvaz dedi ki...

Tekrar İstanbul'a gittiğimde uğrayacağım. Sevdim.:))

Esra dedi ki...

Bu manzaraya karşı bu kadar güzel bir mekan olması sevindirici elbette ama biraz yeşillik olsa canlılık katılsa ve artık yemek servisi de başlasa çok daha iyi olurdu sanırım :)

Deli Anne dedi ki...

off of of bu nedir yahu!

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Manzara gerçekten çok güzelmiş.Beyoğlu 360 manzarasını beğeniyorum ama bu da çok hoş, özellikle gün batımında görmek lazım bence:)

Eliff dedi ki...

Ne yazık ki Taşyapı bu manzarayı Hilton'a kazandırabilmek için Moda'ya hiç yakışmayan ve yüksekliği ile öngörünümü zedeleyen bu yapıyı dikti ve turistlerin değil İstanbullu'ların manzarasını bozdu. (Mimar bakışı)

Adsız dedi ki...

Sevgili Ayse, senin gibi zevkli bir bakisi olan, koydugun butun postlarla evi yeniden yeniden ve yeniden dekore etme istegi yaratan birinden bu post'u beklemezdim. Bu bina Istanbul Buyuksehir belediyesinin Istanbul'a baska bir kazigi olup, adeta Anadolu yakasinin gokkafesini insa edip guzelim Moda siluetini bozmuslardir. O cam yapi Moda mahallesine hic yakismadigi gibi disardan da bir o kadar soguk gozukmektdir. Yeter ki bu gokkafesler yapilmasin ben Istanbul'un tek tuk kalmis guzelligini cay bahcelerinden izlemeye raziyim. ZEYNEP

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Eliff, Zeynep; otel yapılırken ne gibi süreçlerden geçildi, kim ne kazandı, ne oyunlar oynandı hiç bilemiyorum. Ama açıkçası ben o kadar kötü göründüğünü düşünmüyorum. Bilmiyorum belki Moda'da yaşasaydım, ya da benim evimin önünü kapatacak şekilde olsaydı ben de kızardım... Ama ben 360 gibi kaliteli bir mekanın Anadolu yakasına gelmesinden memnun oldum..