20 Mayıs 2011 Cuma

Pazar kahvaltısı filmleri



Pazar kahvaltıları özeldir. Evde veya dışarıda, kalabalık bir grupla veya çekirdek aileyle, kiminle/nerede yapılırsa yapılsın farklı bir neşe ve özen içerir. Bizim evdeki pazar kahvaltı menüsünde simit, çay, peynir vs. yanında bir de dvd arşivimizden romantik komedi filmi oluyor. Defalarca izlediğimiz bu filmler, kalori ve lezzet dolu bir kahvaltının yanında, haftaya pozitif enerji yüklü bir başlangıç yapmanın garantili yolu...

Pazar kahvaltısı filmleri:
"You've Got Mail"
Meg Ryan, Tom Hanks ve güzelim NY Upper West Side... En mutsuz anımda bile içimi neşeyle doldurmayı başarır. 
"Whatever Works"
Woody Allen tartışmasız en sevdiğim yönetmenlerden. İlk dönem filmleriyle son yıllarda çektikleri arasında keskin bir farklılık olsa da, hepsinin ortak noktası sofistike bir mizah içermeleri. Acak bu film müthiş diyaloglarıyla tam bir kahkaha bombası...
"Something's Gotta Give"
Jack Nicholson ve Diane Keaton... Müthiş bir ikili, çok sevimli bir film...
"It's Complicated"
Meryl Streep, Steve Martin ve Alec Baldwin, ileri yaşlardaki performanslarıyla... Bir enerji deposu daha...
"Amelie"
Tüm zamanların en naif, en romantik aşk hikayelerinden biri...
"The Pink Panther"
Peter Sellers'lı orijinalleri vazgeçilmez. Ama ben Steve Martin'in canlandırdığı müfettiş Clouseau'ya da çok gülüyorum.
"Friends"
Hala seyredip hala çok gülüyoruz.
"Hababam Sınıfı"
Tabii ki eski versiyonları.
Ayrıca, "How To Loose A Guy In 10 Days", "The Nanny Diaries", "The Devil Wears Prada", "Love Actually", "Notting Hill", "As Good As It Gets" ... Her seferinde içimi neşeyle dolduran filmler...

NOT: Gülmekten bahsetmişken, nihayet geçen hafta yer bulup izlediğimiz CMYLMZ şovundan da bahsetmeden geçemeyeceğim. "Şakalar" 12 yaşında bir erkek çocuğuyla beraber izlemek için biraz "ağır" olsa da, koca bir salon dolusu insan 2,5 saat boyunca durmaksızın güldük.

8 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Buyazılanların hepsini biz de çok seviyoruz ve;
"Holiday" , "Made of Honor" ve " Sersei Mayılar" ı da listeye eklemek istiyorum

Nihan Sarı dedi ki...

kesinlikle aynı fikirdeyim. pazar kahvaltıları ve defalarca izlenen filmler..50lerin komedi american filmlerini de eklemek isterim.iyi h.sonları.

Müge Hestbaek dedi ki...

Ayşecim;
Seni unuttum sanma :) Döndüm. Döner dönmez Ayvalık'a geldim. 19 Mayıs tatilinden sonra İstanbul'a geri döneceğim. Artık bu ara görüşebiliriz işallah :) Şöyle bir blog keyfi yaptım, ne güzel postlar eklemişsin ne güzel şeyler yazmışsın yine... Ellerine sağlık. Öpüyorum seni kocaman. Bol sevgiler...

Deli Anne dedi ki...

Jack Nicholsın deyince -as good as it gets- geldi aklıma hemen.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Cafenohut; Holiday'e ben de çok gülmüştüm:)

Nihan; '50'lerin Amerikan filmleri, ve tüm Audrey Hepburn filmleri...:)

Mügecim, teşekkürler, ben de seniöpüyorum:)

Deli Anne; As Good As It Gets de var aslında listemde, unutmuşum, hemen ekleyeyim:)

Adsız dedi ki...

Congratulations on possessing definitely considered one of probably the most subtle blogs Ive arrive across in some time! Its simply superb how a lot you’ll be able to contemplate away from a thing basically simply due to how visually beautiful it is. Youve place collectively a fantastic weblog web site area –great graphics, movies, layout. That is certainly a should-see web site!

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Thanks a lot! I'm really flattered:)

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

Ayse o minik tabaklar ne guzel seyler ya... Kapalicarsi yollari artik farz oldu sanirim...
insanin istahi acilir valla oyle servis yapilsa :-))