20 Nisan 2011 Çarşamba

Paris'te bahar






İstanbul'a inip de havayı görünce karar verdim ki, bu seferki Paris seyahatinin en güzel yanı, neredeyse hiç solmayan güneş ve hafta boyunca 20 derece civarında seyreden bahar havasıydı.




Tabii şehrin binbir farklı yüzü vardı...

Bu cümbüş arasında benim de günlerim -çantamda, Fnac'ta görür görmez aldığım ve tatil boyunca yanımdan ayırmadığım, Fransız stil ikonu Ines de la Fressange'ın kitabı "La Parisienne"- müzeler, kafeler, köprüler, sokaklar arasında, bazen yanımda küçük kavalyem, bazen büyük kavalyem, bazen de tek başıma usulca dolanarak geçti...


Gurme Paris...



Gurman Paris...



Paris ve müzeler...



Paris ve kafeler...



Paris'in vitrinleri...



Paris ve Seine nehri...




Bir şenliktir Paris...



"La vie en rose a Paris"


NOT: Paris'teki favori adreslerim için tık tık

8 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Hoşgeldiniz. Tabii buradaki havayı görünce pek de hoş olmamıştır bu dönüş...
Ama ben bu hayat dolu Paris fotoğraflarını görünce baharı hissettim... Ellerinize sağlık..

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Cafenohut; hoşbulduk:) ve teşekkürler...

Nazlı dedi ki...

Hosgeldiniz! ah kes keskee devami daa olsaa bu yazilarin... :)

Müge Hestbaek dedi ki...

Ayşecim ne güzel fotolar bunlar. Parisim geldi bakarken resmen. İçine sinsin. Çok güzel geçtiği belli oluyor. Ne hoş. :)

P.S: Bana gönderdiğin mesajı çok geç görmüşüm. Özür dilerim tatlım. Döndüğüne göre, önümüzdeki hafta haberleşelim görüşelim diyorum, ne dersin?

ceydabural dedi ki...

ne güzel fotoğraflarla gelmişsin
çok beğendim ama o sondaki çiçekleri renkli renkli gülleri :)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Nazlı; teşekkürler, artık bir sonraki seyahate:)

Mügecim; ben 10 gün kadar çok yoğunum, ondan sonra ilk fırsatta buluşalım canım:)

Ceyda; teşekkürler, fotoğrafları özellikle senin beğenmen beni daha da mutlu etti:)

Buket dedi ki...

sevgili Ayşe, bu puslu günlerde ne güzel geldi,hele yer Paris'se.kafeleriyle,sanatıyla,sokaklarıyla of ooff ne güzel.acaba ben de görecekmiyim? uçak korkum var da..

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Buket; umarım korkunu yener ve bir gün sen de gidersin:)