8 Nisan 2011 Cuma

Paris, je t'aime


Kalbimdeki en eski, en özel şehirlerden biri(birincisi)dir Paris. Ona olan düşkünlüğümü daha önce burada anlatmıştım zaten. Bir kez daha buluşmaya gidiyoruz onunla; oğlum, ben ve Hollanda'daki işlerini halledip yanımıza gelecek olan bay H... Ve ben yıllar içinde oluşturduğumuz sıkı dostluğa güvenerek biliyorum ki, ne kadar değişse, kalabalıklaşsa, eski ruhunu kaybetmeye başlasa da, en gizli, en zarif köşelerinde özenle ağırlayacaktır yine bizi...
En güzeli de yabancı bir ülkede kendimi "turist gibi hissetmeme" lüksünü yaşatacaktır yine bana...

6 yorum:

Ful yaprakları dedi ki...

mutlu yolculuklar :))

Ayşe Şakarcan dedi ki...

teşekkürler Ful:)

AidaSalem dedi ki...

İyi yolculuklar. Fotoğrafları bekliyorum sabırsızlıkla :)

cafenoHut dedi ki...

Ne güzel anlatmışsınız, sanki ben gidecekmişim gibi içim hop etti.
İyi yolculuklar.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Aida, cafe nohut; teşekkürler:)

Nazlı dedi ki...

iyi yolculuklar :) ben de haziranda gidiyorum donusunuzde yazilarinizi gormek isterdim.... mutlaka ki guzel tavsiyeleriniz olur :)