20 Şubat 2011 Pazar

Sevdiğim kadınlar: Natalie



Natalie Portman, daha küçük bir kızken Leon'daki unutulmaz rolüyle tüm dünyaya ne kadar yetenekli bir oyuncu olduğunu kanıtladı.Yıllar içinde Closer'dan My Blueberry Nights'a pek çok iyi filmde rol almayı başardı. Ama Siyah Kuğu'da vardığı nokta, bence hepsini geride bırakır. Portman'ın oyunculuğu da, film de gerçekten çok etkileyici. 

NOT: Siyah Kuğu'yu dvd'den izleyerek yazık etmemenizi ve vizyona girince (ben İf İstanbul kapsamında izledim) sinemada seyretmenizi özellikle tavsiye ederim.

NOT 2: Filmde, Portman'ın rol arkadaşı Vincent Cassel'e de bir kez daha hayran olmamak mümkün değil.   












5 yorum:

AidaSalem dedi ki...

My Blueberry Nights'ta Natalie Portman'ın göründüğü sahneye kadar Norah Jones'a tahammül edilebiliyordu ama o sahneden sonra Norah çok sırıtmıştı...
Ben de çok severim Natalie'yi.

Adsız dedi ki...

Portman'in Alan Dershowitz'in ogrencisi oldugu icin, gun gectikce politiklestigini, politiklestikce de daha unlu oldugunu ve gozumuze gozumuze sokuldugunu dusunuyorum...Evet basarili olabilir, ama sanirim cok fazla abartiliyor.Saygilar,

A.Kelleci

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Aida; Ben My Blueberry Nights'da Norah Jones'u da sevmiştim...

A. Kelleci; Portman'ın politik kimliği ile ilgili hiç fikrim yok, ben tamamen bağımsız olarak oyunculuğunu seviyorum.

Imge dedi ki...

Süper kadın! Oyunculuğuna da güzelliğine de cesaretine de bayıldığım kadınlardan benim de..

Siyah Kuğu da dediğin gibi kesinlikle sinemaya yakışırdı ama ben bekleyemeyip izleyenlerdendim maalesef.

cafenoHut dedi ki...

Siyah Kuğu'yu resmen koltuğun ucunda seyrettim. O kadar gerildim ki, sanki gösterinin başrolünde ben vardım:) Natalie Portman bence de son zamanların en iyisi.
"My Blueberry Nights" da favorilerimden biri, orada Natalie Portman, Norah Jones ve de tabiki Jude Law'da harikaydı.