12 Ocak 2011 Çarşamba

Yılbaşını uğurlarken...

Her yıl aralık ayı başında, bizim ev yılbaşı süslerini takınır, büyük güne hazırlanmaya başlar. Ocak ortalarında ise, biraz buruk, çıkarır takılarını, gelecek aralığa kadar.
Şimdi süsleri çıkarma zamanı, yılbaşına veda etmek zor olsa da, bahar ve yaz aylarının sevinci şimdiden hissettirmeye başladı kendini...

Bu yıl, minicik bir çam ağacımız vardı... Bir de daha da minicik camdan çamımız...



Metal takı ağacı da süslerden nasibini aldı...



Minyatür orkidem, çiçeklenerek yeni yılı selamladı...



Yeni yılın ilk kutlaması, aralığın ilk günlerinde, bizim evde, sevgili arkadaşlarımla beraber oldu...


11 yorum:

Meyra dedi ki...

heyecanla kurmak çok güzel insan kaldırmak istemiyor bu güzellikleri:)
neyseki zaman çabuk geçiyor;)

DEKORASYON BİLGİLERİ dedi ki...

Her bir kare ince bir zevki yansıtıyor...Sevgiler.Aida

AidaSalem dedi ki...

Evin de senin gibi zarif. Makaronlar da çok iştah açıcı görünüyor.
Tekrar mutlu yıllar.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Aida & Aida; çok teşekkürler..:)

Ful yaprakları dedi ki...

ne kadar güzel bir ev!
woww bayıldım :)
o camdan çam ağacı ne şirin ne sevimli, bakmaya kıyamam ben ya kırarsam diye:)
bayıldım bayıldım :)

lolipu dedi ki...

yeni yıl hazırlıkları güzel de, toplaması hüzünlü oluyor. Neyseki bahar gelecek, yaz gelecek renkli renkli süsleriz evleri yine. Bu arada ayrıntılar çok hoş, çok zevkli:))

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Ful, Lolipu; çok teşekkürler:) Utandım bak şimdi...:)

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

Eviniz ne güzelmiş.

Burcu Çalışkan dedi ki...

ayşe herşey ne kadar zevkli :)) ben bu yıl bir şey yapamadım seneye inşallah acısını çıkarırım.

Didem dedi ki...

Tüm bu inceliklerle dolu, keyifli davette bir detay da ben olabildiysem ne mutlu bana. İyi ki tanıdım seni, teşekkürler...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Didemcim, canım arkadaşım, biliyorsun duygularımız karşılıklı, asıl ben teşekkür ederim:)