20 Aralık 2010 Pazartesi

Mühür



Mühür, Kandilli sahilinde, yepyeni, küçücük ama çok sevimli ve şık bir dükkan. Ondan bahsetmemin sebebi, sadece sahibinin çok sevdiğim bir arkadaşım olması değil, dekorasyona ve evine düşkün herkesin buradan haberdar olması gerektiğine inanmam.


Mühür'de hepsi özenli işçilik ve birinci sınıf malzemeyle yaratılmış havlular, peçeteler, amerikan servisler, runner'lar ve daha pek çok dekoratif detay var. Eviniz için veya hediye olarak farklı ve özel birşeyler arıyorsanız, güzel bir Boğaz turu sonrası, Kandilli İskelesi'nin hemen karşı sokağındaki Mühür'e mutlaka uğrayın.


Tel: (0216) 460 20 11-12

7 yorum:

lolipu dedi ki...

ne kadar hoş detaylar var, çok şık:))

zeynep dedi ki...

İsminin hakkını veren bir mağazaymış..çok şık hepsi..

Imge dedi ki...

Bardak altlarına bayıldım. Telefonla sipariş verebilir miyiz acaba? Ayşe, eğer olabileceğini düşünüyorsan telefon numarasını da rica edeyim senden. :) Internet'ten baktım ama bulamadım.. Sevgiler..

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Imge; tabii hemen öğrenip ekleyeceğim:)

Imge dedi ki...

Ayşe çok teşekkürler..:)
Şimdi konuştum bardak altlarıyla ilgili. Sipariş için ayrıca haberleşeceğiz.
Sevgiler..

Ayşe Şakarcan dedi ki...

İmge; rica ederim, o altlıklar gibi çok şık deri runer'lar da var, bir ara uğra bak bence;)

Ful yaprakları dedi ki...

bayıldım detaylara, görsellere.
tarz olarak pek beni yansıtmasa da yolum düşerse uğramak isterim :))