9 Kasım 2010 Salı

İyi haber


En azından benim için öyle...
Yıllar yılı Türkiye'ye gelse diye umduğum, defalarca hiç üşenmeyip bazen valizde bazen elimde, çatal-bıçak takımından yılbaşı süsüne onlarca ürününü taşıdığım Habitiat, Kanyon'da açılıyor. 
Aslında bu Habitat'ın Türkiye'deki ikinci şubesi. Birkaç yıl önce Addresistanbul'da ilk mağazasını açmıştı, ama bize o kadar ters bir yerdeydi ki, kırk yılda bir ancak bakabiliyordum. Şimdi ise sıkça uğradığımız bir yere, büyük bir mağazayla geliyor. Bana da Kanyon'u biraz daha sevmek için fazladan bir sebep çıkıyor:)

5 yorum:

AidaSalem dedi ki...

Ben de gördüm geçenlerde :) Belki karşılaşırız orda bir gün ;)

Sevgiler.

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Ahhh Ayşe,geçen gün biri Kanyon'da açılıyor diye yazmıştı,gerçekten ben de acaip sevindim.
Addresistanbul'daki yerine 2 defa gidebildim sadece..Nedense bana da ters..Şİmdi süper olacakkkkkk..

Burcu dedi ki...

bizim gözümüz aydın da bakalım eşler bu turların sonunda ekstreleri görüp neler diyecekler :))

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Aida, ne iyi olur gerçekten:)

Pınar, aslında Addresistanbul'la Kanyon birbirine yakın yerler ama benim de ayağım bir türlü oraya gitmiyordu...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Burcu, :)))