20 Ekim 2010 Çarşamba

Mor

















fotoğraflar: Polly Wreford, Belle Maison, Living etc.

7 yorum:

NiLaY dedi ki...

çok keyifli görseller.. genç kızken odam mordu, şimdi de kendi kızımınkini yaptım :) bana huzur veriyor bu renk

Saglıklımutfak dedi ki...

Ayşe bugün bitirdin beni. Nedense bu aralar morla kafayı bozmuş biriyim.Ve görüyorum ki çoğu kişide benim gibi. 20111 Morların yılı olacak galiba. hepsi birbirinden güzel:)

Moda Sanattır dedi ki...

en sevdiğim renklerden biridir mor, ama en çok çiçekte ya da mini aksekuarlarda güzel. O kadar güçlü ki, büyük eşyalarda kullanılınca hakimiyet kuruyor ve hatta bazen bunaltıyor.

AidaSalem dedi ki...

Bloguna her girişimde ele aldığın temaya göre bir şeyler yapasım geliyor. Renk sevmediğim halde mor bir şeylere sahip olasım geldi şimdi de. Geçen gün de eski bavullardan arattın bana :)

zeynep dedi ki...

birde yanına beyaz gelirse tadından yenmez olur:)

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

bloglari okurken kimi zaman isimleri yerine, bloz yazarlarini kendileri hakkinda yazdiklarini hatirliyorum. Sizin blogunuzu bir turlu hatirlayamadim, ve tam umidi yitirmisken, bir daha bulamam derken, baska bir blog araciligi ile bulunca ne sevindim...

Bir daha isimlere daha dikkatli bakacagim soz!

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Nilay, sağlıklı mutfak; morun bir büyüsü var gerçekten, genelde çok seviliyor...

Moda sanattır; o kadar güçlü bir renk ki, kullanaması çok da kolay değil...

Aida; :)) kolay gelsin o zaman:)

Zeynep; bence de dengelemek için yanına beyaz iyi gider:)

New York Muhtarı; welcome back:) Bir NY sever olarak ben de seni takipteyim epeydir:)