31 Ağustos 2010 Salı

"Back to Manhattan"


Yarın sabah, çok sevdiğim, sık sık özlediğim, her yıl tekrar gitmek için fırsat kolladığım/yarattığım, her seferinde daha da bağlandığım şehre 2 haftalık bir yolculuğa çıkıyorum. 
Şarj olmaya, deşarj olup tekrar dolmaya... Elimde uzun bir "tekrar görülecek-yeni keşfedilecek-izlenecek-yapılacak-yenilecek" listesiyle...
Yanımda küçük sevgilim, kalbimin yarısı ise İstanbul'da, bir hafta sonra bize katılacak bay H gelince tamamlanmak üzere...
Şimdilik hoşçakalın...

NOT: Norah Jones'dan "Back to Manhattan"ı dinlemek için tık

13 yorum:

Defnenin Annesi dedi ki...

Iyi ve güzel yolculuklar...

ayci dedi ki...

huzurla dol gel ;)

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Gez,toz,bol bol fotoğraf çek...
İyi yolculuklar..
Sevgiler

fotograf penceremden dedi ki...

iyi gelsin sana :)

ALACATI dedi ki...

Iyi yolculuklar...guzel bir tatil gecirmeniz dilegiyle...
Sevgiler,

Burcu dedi ki...

iyi tatiller ayşeciğim, bak bakalım değişmiş mi oralar :))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Saglicakla gidip dönün ,bizim yerimizede gezin,havayi icinize cekin insallah,sevgiler, Serpil.

Lavanta Bahçesi dedi ki...

süperrr, iyi tatiller Ayşe ;)

zeynep dedi ki...

tazelenip dönmeni diliyorum:)

Müge Hestbaek dedi ki...

Ah Ayşecim su gibi git su gibi gez su gibi gel :) reviewlarını sabırsızlıkla bekleyeceğim :)))

james mayer dedi ki...

iyi yolculuklar =)

hayalime benden selam iletebilir misiniz, lütfen ;)

Müge Hestbaek dedi ki...

Ayşeee!!! Daha ne kadar oradasın? 30'unda ben de geliyorum!

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Herkese güzel dilekleri için çok teşekkürler. Harika bir tatil geçirip, yenilenip, tazelenip İstanbul'a döndüm:)

PS: Mügeciğim ben dün döndüm, NY'da karşılaşamayacağız maalesef ama buradaki kahvemizi ilk fırsatta içelim:)