15 Temmuz 2010 Perşembe

"Hastasıyım"


Dün akşam, bence İstanbul'un en etkileyici mekanlarından biri olan Esma Sultan Yalısı'nda, Ayhan Sicimoğlu konserindeydik. Konserin ilk blümünde Sicimoğlu ve orkestrasına Hollandalı şarkıcı Laura Fygi de eşlik etti. Caz Festivali kapsamındaki konserlerden biraz farklı olarak bu konser, tam bir parti havasında geçti. Hem sahnedekiler hem seyirciler Latin müzikleriyle sürekli dans etti.
Ben Ayhan Sicimoğlu'nun İz Tv'de yayımlanan "Renkler" adlı programını çok keyif alarak izlerim. Geçen yaz da Su Ada'da canlı preformansını izleyip bayılmıştım. Dün gece de harika vakit geçirdik ve ben bir kez daha anladım ki: "Böyle pozitif enerjiyle dolu, çok gezen, çok gören ve bunları doğal bir coşkuyla paylaşan insanların -Sicimoğlu'nun ağzından düşürmediği tabirle- hastasıyım:) 

BUNU BİLİYOR MUYDUNUZ?: Ayhan Sicimoğlu yıllar önce MFÖ ile birlikte çalarmış. Hatta grup üyeleri "Sen Neymişsin Be Abi"yi Sicimoğlu'na yazmışlar:) Herşeyi bilen tavrı normalde itici olabileceken, Sicimoğlu o kadar doğal bir insan ki, onda çok sevimli duruyor:)

12 yorum:

Evren dedi ki...

valla ne diyeyim, ben de hastasıyım böyle adamların. ne şanslısın canlı seyretmişsin. çoşkusu geldi valla buralara, darısı başıma :))

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Gerçekten kıskanıyorum bu adamı.
Müziğe kabiliyet,dile kabiliyet,yemeğe kabiliyet..Herşeyi süper,adamda yok yok..
Ve kendindeki o özgüven nedir?..
Çok haklısınn,ben de hastasıyım....

AidaSalem dedi ki...

Ayhan Sicimoğlu'nu Alaçatı Babylon'da izlemiştim... Dediğin gibi müthiş bir enerjisi var ve yapay izlenimi de vermiyor.
Ben de öyle insanları seviyorum. Doğal hali mutlu olan... Kişisel gelişim kitaplarından araklanmış bir mutluluk değil tabi!
Sevgiler.

Meral Erdoğan dedi ki...

aysecigim, her sey yolunda biraz fazladan mesai yapiyorum o kadar :) annem yanimda, her gun kalbim onun icin atiyor :)

opuyorum seni...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Evren; inşallah bir an önce izlersin:)

Pınar; MFÖ'nün yıllar önce "Sen neymişsin be Abi" şarkısını bu adama yazdığını biliyor musun? Eskiden birlikte çalarlarmış:) O kadar doğal bir insan ki, herşeyi bilmesi itici değil sevimli bence de:)

Aida; evet, anahtar kelime "doğallık"

Meralciğim; her şeyin yolunda olmasına çok sevindim..:)

Coşkun Hürsel dedi ki...

Ne yalan söyleyeyim, ben çok itici buluyorum bu şahsiyeti.

Ama sevenlere bir şey demiyorum.

Dudu dedi ki...

Jaz'ın program super bu sene de. Ben de yarın akşam Grace Jones izleyeceğim, Ayhan Sicimoğlu'nu kaçırmışım bak!

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Coşkun Hürsel; zaten bu adama kayıtsız kalmak imkansız. Ya çok seversin, ya da nefret edersin:)

Dudu; Grace Jones da çok iyiymiş:) İyi eğlenceler:)

Imge dedi ki...

Kesinlikle ben de hastasıyım kendisinin! :) Süper doğal bir keyif adamı olduğunu düşünüyorum. TAC'li olarak "ağabeyim" sayıldığı için de ayrıca gurur duyuyorum Ayhan Sicimoğlu'yla..

Eminim süper bir gece olmuştur. Ve fark ettim ki kışın da o kadar çok canlı program yapmasına rağmen hiç izlememişim sahnesini.. Bu yazı sakin geçireceğim için kışın yapılacaklar listesine alıyorum bunu da artık..Sağol hatırlattığın için..:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

İmge; mutlaka izlemelisin, çok keyifli oluyor:)

Lavanta Bahçesi dedi ki...

Kendisini İZ TV'de zevkle izleyenler arasındayım ama sahne performansını görme şansım olmadı hiç... Ne kadar dolu ne güzel bir dünya insanı...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Lavanta bahçesi; kesinlikle aynı fikirdeyim:)