13 Temmuz 2010 Salı

Bodrum-Bodrum

Hafta sonu "long weekend" yapıp, bay H, Can ve iki arkadaşımızla birlikte Bodrum'a kaçtık. Dört günlüğüne de olsa Ege'nin lacivert suları çok iyi geldi...


Menüde; güzel yemek, güzel sohbet ve bol bol deniz vardı...


Deli deli esen rüzgar yüzünden, zaman zaman da havuz oldu...




Bodrum'a kadar gitmişken güneşi Limon'da batırmadan dönmek olmazdı...


Bir süredir bebek isteyen sevgili arkadaşlarımızın "ikiz" müjdesiyle, kadehler sağlığa ve çocuklara kalktı...

fotoğraflar: Ayşe Şakarcan:)

NOT: Konaklama için Torba'daki La Boutique Alkoçlar'ı seçtik. Adı üstünde, 30 odalı bir butik otel. Küçük bir havuzu ve harika bir denizi var. Servis de çok iyi, ama biz en çok yemeklerden memnun kaldık. Bizim gibi açık büfe karmaşasından hoşlanmayanlar için ideal... A la carte restoranda yediğimiz her şey, bir otel mutfağından beklenmeyecek kadar başarılıydı.

17 yorum:

Burcu dedi ki...

keyifli geçtiği zaten karelerden anlaşılıyor. ne diyeyim ben bu yaz istanbul'u beklemeye devam ediyorum da :))

pride dedi ki...

Ne yaptın arkadaşım sen yaa:(( Benim gibi Bodrum delisi bir insan ,bu kadar işin arasında bu resimleri görünce masanın üzerindeki tüm dosya ve evrakları yere savurup yola çıkar mı Bodrum'a doğru çıkmaz mı?:)))

Imge dedi ki...

Süper bir tatil olduğu belli ama ben asıl süper fotoğrafçıyı tebrik etmek istedim..:) Teknik detaylarından anlamam ama fotoğraflar gerçekten harika görünüyor. Sevgiler..

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Burcu; senin de bir an önce gitmen dileğiyle:)

Pride; çık valla, ne iyi edersin:)

İmge; çok teşekkürler:)

pride dedi ki...

Patronum da öyle diyor zaten:))) Ağustosun 15'inden önce Ankara sınırından çıkmam bile hayal:)))

colette dedi ki...

Tatilinizin iyi geçmesine sevindim,fotoğraflar gerçekten harika,ellerinize sağlık.

Müge Hestbaek dedi ki...

Ayşecim hoşgeldiinn!!!

Doğma büyüme kartlaşma Çeşmeli olduğumdan Bodrum'u çok az bilirim ben. Ama Limon'u çok iyi biliyorum. Üç yaz önce Anton'la güneşi batırmaya gitmiştik. Nefisti... Bayılmıştık. Güzel bir haberle, güzel bir tatil geçirmişsin, ne güzel!

Bodrum'da hiç otelde kalmadım, hep birilerinin davetlisi olarak gittik, ama otel ne hoşmuş öölee.. aklımda bulunsun, iyi ki yazdın.

öpüyorum kocaman seni...

Curious Global Cat dedi ki...

Sevgili Ayşe,

Fotoğraflar çok güzel. Otel çok güzel.Benim gibi daha tatile gidememişlerin içini kıpır kıpır ettiren damarlarının turkuvaz olup akmasına sebep olacak cinsten. Ama benim sana asıl yazma nedenim bu değil. Bloğunun adını görünce yakın zamanda keşfettiğim bir şeyi seninle paylaşmadan edemedim.

İşte Amazon Kindle ile Moleskine'nin güzel işbirliği: http://karmahaskickedmyass.wordpress.com/Bu ayki And Mag dergisinde gördüm ve ilgini çekeceğini düşündüm.

Bir alttaki, postta da Moleskin kıvamında hazırlanmış kartvizitleri göreceksin. Sana cidden çok yakışırmış :)

Sevgiler

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Bencede fotograflar harika olmus,tebrik ederim...

Tatilinizin iyi gecmesinede cok sevindim,

sevgiler...

yeşocan* dedi ki...

canımbenim..çok güzel olmuş valla şimdiden ben de gezmiş kadar oldum!
pazartesi sabahı da ben alayım vardiyayı senin bıraktığın yerden dinlenmelere, denize, keyfe devam edeyim ;)

ps.ve bu yeşocanın ilk bodrum seyahati olacağı için çok heyecanlı! ;)

öperim gülyüzünden tatlım!

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Pride; eh çok da fazla kalmamış:)

Colette; çok teşekkürler:)

Mügecim; hoş bulduk:) Keyifli bir tatil oldu gerçekten. Biz de kaç senedir Çeşme, Cunda vs. derken Bodrum'u ihmal etmiştik... ben de öpüyorum seni:)

Curious global cat; çok teşekkürler. Hemen bakıyorum adrese:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Yeşocancan; ne güzel!:) iyi tatiller sana da...:)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Kücük bir yorum birakmistim,almadiniz galiba?Dünde ayni sey baska bir arkadasimda oldu,acaba gercekten gitmiyormu merak ettim...

sevgiler.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Bir terazi kızı; yorumunu yayınla'ya basmıştım ama yayımlanmamış. Şimdi tekrar yaptım oldu. Çok teşekkür ederim, her zaman yorumlarını beklerim:) sevgiler...

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Fotolar şahane..Bayıldım Alkoçlara..
Bir de o içecekler,pek bir güzel göründü vallahi..
Sevgiler

NiLaY dedi ki...

şimdi oralarda olmak vardı ya :) keyfiniz daim olsun ve tabii ki bebişler haberi de hayırlı olsun... sağlıkla doğmaları dileğiyle :)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Pınar; çok teşekkürler...:)

Nilay; sağol, inşallah...