21 Haziran 2010 Pazartesi

İstanbul'da yaz demek...


fotoğraf: Benim:)

Benim (bizim) için İstanbul'da yaz demek...

*Hafta sonları Burc Beach'e gidip şehirde olduğumuzu tamamen unutmak... (eski okul arkadaşlarımız ve onların çocuklarıyla karşılaşmak)
*Festivalden festivale (İstanbul Müzik Festivali ve İstanbul Caz Festivali) koşup, açık hava konserlerinin tadını çıkartmak...
*Sevgili komşularımla bahçe ve havuz keyfi yapmak...
*Akşamları Cadde'ye dondurma yemeye çıkmak...
*Can'ı her gün Marmara Yelken Kulübü'ne taşımak... (kendisi lisanslı bir küçük yelkenci ve hafta içi her gün antrenmanı var)
*Anadolu Feneri'ne Kaptan'ın Yeri'nde balık yemeye gitmek, yine şehirde olduğumuzu unutmak...
*Ortaköy House Cafe ve Cadde Num Num'da birşeyler yemek...
*Sıcaktan çok bunaldığımızda klimayı sonuna kadar açıp evde film izlemek...
*Alaçatı, Bozcaada ve Cunda'ya 2-3 günlük kaçamaklar yapmak...
*Sıcaktan ne kadar bunalıp şikayet etsek de şehirden 3-4 günden fazla kopamamak...
demek.

NOT: Bence İstanbul'un en etkileyici yerlerinden biri Arkeoloji Müzesi bahçesi. Cuma akşamı burada izlediğimiz "Chopin Caz'la Buluşuyor" konseri, müzik ve ambiansın müthiş uyumuyla çok güzeldi...

20 yorum:

kutupayusu dedi ki...

onu bunu bilmem....foto şahane... martıya bayıldım : )

Burcu dedi ki...

fotograf süper olmuş ayşeceğim netlik, renkler herşey yerinde :)) ve istanbul'da yaz sizin için süper geçiyor farkettim :))

Miyaw dedi ki...

Ayşecim, fotoğraf çok başarılı, eline sağlık :)

nehircce dedi ki...

Mekan önerileri vs.çok yerinde ama bende fotoğrafa bayıldımm..elinize sağlık.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Kutup ayusu, Burcu, Miyaw, Nehircee;
çok çok teşekkürler, mutlu ettiniz beni:))

Çileksuyu Sibel dedi ki...

fotograf cok guzel..istanbul her mevsim cok guzel bence de...

Kitchen Witch dedi ki...

Fotograf cok iyi yakalanmis. Cok begendim Mavinin tonlari ve martilar.. harika..
Veee Istanbulda yazi coook kiskandim. Ahh eski Istanbul gunlerimmmmmm..

Meral Erdoğan dedi ki...

aysecigim fotografin cok guzel.

Dışavurum dedi ki...

Harika anlatmışsın Ayşe ,
ahh ah şimdi o yerlerden birinde olmak vardı!
(çalışıyorum..:))

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Ayşe'cigim,Sosyal aktiviteler ve sanat insanın hayatına renk katan şeyler....Hayatınızdan, bu heyecanlar hic eksilmesin...Sevgiler.Aida

zeynep dedi ki...

daha çok fotoğraf istiyorum senden..
istanbulda yaz bu yazdıklarını okuduktan sonra gözüme daha cazip geldi, birde bahçede komşularımla bende çay içmek istiyorum ama burada değil annemin evinde mümmkün olacak gibi gözüküyor=)

Lisya dedi ki...

fotoğraf süperr, bi de bi ara fotoğraf çekemiyorum filan diyodun :))
ortaköy house cafe benim de yaz favorilerimden :)
anadolu feneri kaptan2ın yeri de gidilecekler listeme eklendi hemen :)

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Çok güzel,sade bir fotoğraf olmuş...
Tebrik ederim Ayşe..:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Çileksuyu, kitchen witch, Meral, Dışavurum, Aida, Zeynep, Pınar;
çok çok teşekkürler:))

yeşocan* dedi ki...

can Ayşecim!
ne kadar güzel ve etkileyici bir fotoğraf bu böyle!
hayran kaldım gerçekten.
zeynebin dediği gibi çok daha fazla fotoğraf istiyoruz senden!
sahip olduğun cevheri bizimle de paylaşmalısın ki seni daha çok takdir edelim canım :)

istanbul-aile-yaşantılar-düşünceler-öneriler vs. her bir detay beni çok etkiledi ve mutlu etti..hayatın tadını ve mutlu olmayı bilen nadir tanıdıklarımdan biri oldun sen de!
ne güzel canım!

önerilerini dikkate alıyorum.
hayatı böyle ayrıntılı bir göz ve gönülle gören bir güzelliği zevkle takip etmeye devam ediyorum!

öperim gülyüzünden güzel Ayşem!
sevgiler.

Müge Hestbaek dedi ki...

Ayşeciğim;
Arkeoloji Müzesi bahçesi kesinlikle muhhteşem! Cunda-Alaçatı ikilisine bu sene Gökçeada'yı biz de eklemeyi planlıyoruz. Ne güzel yazı olmuş bu böyle!

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Yeşocancan; sağol canım benim, yine döktürmüşsün gül yüreğinden...:)

Müge; teşekkürler, bakarsın rastlaşırız bu yaz bir yerlerde:)

Müge Hestbaek dedi ki...

Ayşecim, rastlaşacağımıza buluşsak ya!

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Buluşalım Mügecim, ne güzel olur:) Birçok ortak konumuz olacağına eminim:))

Müge Hestbaek dedi ki...

aynen! senin mail adresini göremedim ben blogda. benimki mugehestbaek@hotmail.com. Bana bir mail yollarsan, ayarlar, buluşur bir öğlen kahvesi içeriz caddede, ne dersin?