30 Haziran 2010 Çarşamba

İlk...




Bugün birkaç ilk bir araya geldi benim için;
*İlk "blind date"ime çıktım.
*İlk defa bloğum aracılığıyla tanıştığım birini yüz yüze de tanıma fırsatı buldum.
*Ve bu kadar az tanıdığım biriyle bu kadar çok ortak konu bulup, saatlerin nasıl geçtiğini anlamadan sohbet ettim.
Evet bugün biriyle tanıştım. Bloglar arası yaptığımız sohbetlerde, hayata benzer pencerelerden baktığımızı keşfedip, bir kahve molasında buluşmaya karar verdik. Ve ben, dünya tatlısı, pozitif, ışıl ışıl, Mügemmel bir arkadaş edindim kendime:)

8 yorum:

james mayer dedi ki...

aaa :) iki severek takip ettiğim blogger buluşmuş :)

ayci dedi ki...

;)
cok güzel birsey - cünkü sürekli takip ettigin insani görünce aslinda direkt sohbete basliyorsun, sanki hep görüsmüs gibi oluyorsun...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

James Mayer; teşekkürler:)

ayci;öyle oluyorsun gerçekten:)

yeşocan* dedi ki...

ne de güzel bir duygu ve paylaşım böyle!
mügecan da ayşecanım gibi iyidir iyi! :)
arkadaşlığınız baki olsun canım benim!
ve diliyorum inşallah biz de günün birinde bir kahve molasında buluşuruz ;)
kucak dolusu sevgi ve öpçükler (^^)

fotograf penceremden dedi ki...

çok başka bişi okuduğun takip ettiğn blog sahibiyle tanısmak sohbet etmek en azından benim için öyle olmuştu özellike ayci ile buluştugumda :)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Yeşocancan, inşallah:), sana da sevgiler...:)

Ceyda, haklısın:)

Müge Hestbaek dedi ki...

:)))))) Ayşeciiimmm!!!

Ne güzel yazmışsın böyle!!! Hislerimiz karşılıklı biliyorsun :) Çok duygulandım gerçekten! Çok teşekkür ederim canım benim. Okuyan insanların, okudukları kitaplarda aynı cümlelerin altını çizmelerinin çok büyük bir tanıdıklık hissi uyandırdığını düşünürüm. Bundan yola çıkarak da yazan insanı bir virgülünden, bir sözcük seçiminden bile anlayabildiğimi düşünürüm. Senin böyle güzel bir insan olacağını biliyordum zaten Ayşecim de, güzel insan bulmak her zaman şaşırtıp, etkiliyor beni...

O zaman yeni bir kahve molası için arıyorum önümüzdeki hafta seni! Öpüyorum kocamaaannn....

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Tamamdır Mügecim, ben de seni öpüyorum:)