21 Nisan 2010 Çarşamba

Kitchenette Cadde'de


Özellikle hafta sonları alışveriş merkezlerinden, o çılgın kalabalıktan mümkün olduğunca uzak durmaya çalışıyoruz. Ancak Kanyon bizim için bu kavramın dışında kalan tek AVM. Sinemaları, güzel mağazaları, İstanbul’daki en büyük ve konforlu D&R’ı -elinizde kahveniz, berjer koltuklara yayılıp saatlerce kitapları inceleyebileceğiniz sayılı kitapçıdan biri- ve tabii ki yeme/içme mekanlarıyla burası bizim için ailece keyif aldığımız bir rekreasyon alanı. Ancak Bağdat Caddesi’nde ard arda açılan yeni yerler sayesinde köprüyü geçip Kanyon’a kadar gitme sebeplerimiz gittikçe azalıyor... (Ama biz yine de gidiyoruz:)
Çok yakında, Kanyon’daki cafe/restoranlar arasında en sevdiklerimizden biri, Kitchenette de Erenköy'de açılıyor. Da Mario, Zuma, Vogue, Anjelique gibi İstanbul’un hip mekanlarının işletmeciliğini yapan Doors Group’un yarattığı özgün bir marka olan Kitchenette, menüsü ve dekorasyonuyla tipik bir bistro. Kahvaltı, öğle ve akşam yemekleri için zengin çeşitleri var. Ama kendi fırınlarında pişirdikleri ekmekler, pastalar ve makaronlar buranın en iddialı lezzetleri arasında. Bunları paketletip eve götürmek de mümkün.


Kitchenette'in menüsünden; bresaolalı tartin ve limonata

NOT: 2005 yılında kurulan Kitchenette, 5 sene içinde pek çok şube açtı. Bunların arasında, Taksim'deki Cafe Marmara'nın yerine açılan şubeye, İstanbul'un simgesi mekanlardan birinin yerine geçtiği için tepki duysam da, Erenköy'de açılacak olan Bağdat Caddesi Kitchenett'i sabırsızlıkla bekliyorum...

8 yorum:

BENİM KÜÇÜK HAYALLERİM dedi ki...

Resimler harika , canlı gibiler afiyet olsun:)

ÇAY SAATİ dedi ki...

Ankarada'da severek gittigimiz mekanlardan biri..:))Sevgiler.Aida

Eylül, dedi ki...

hakkaten inanılmaz keyifli bir yer. sade ve de, bizim de sohbetlerimizin vazgeçilmez mekanı:)

Burcu dedi ki...

çok severim bende özellik bebek şubesinin bahçesi pazar kahvaltılarımız için vazgeçilmezdir

Müge dedi ki...

Merhaba Ayşe,

Blogunuzu yeni keşfettim ve Saint-Benoit'lı olduğunuzu okuyunca sevindim :-) Ben de 1990 mezunuyum.

Kitchenette kaliteli hizmet verilen, yemek yemekten zevk aldığım mekanlardan biri. Erenköy'de bir şubesi açılacağını blogunuzdan öğrendim ve harika bir haber diyorum :-)

Selamlar,

Müge

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Mehaba Müge, bloğuma hoş geldin:) Ben '89 mezunuyum, demek ki aynı yıllarda okumuşuz:) sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba ben blogcuyum 5 yıllık.emekli öğretmenim el sanatları ile ilgiliyim ama çok çok. mozaik mermer el yapımı pasta sabunlar ve bez bebekler....sizinle tanışmak isterim face booktan beni ekleyebilirsiniz.teşekkürler.
zeynep eman

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Sevgili Zeynep Eman, maalesef ben facebook'da yokum. Sizin bloğunuzu ziyaret etmek isterim, ama adresi bilmiyorum:)