14 Nisan 2010 Çarşamba

Çok çok


Geçen hafta, arkadaşlarla buluştuğumuz sinema günleri akşamlarımızdan birinde, film çıkışı yemeğe Çok Çok Thai restoranına gittik. Ben, Çin, Japon, Endonezya, Thai fark etmez, tüm Uzakdoğu mutfaklarını severim. Acıyla da baharatla da aram iyidir. İstanbul’da Thai restoranı olarak yıllarca Pera Thai’ı bilir, canımız çektiğinde de oraya giderdik. Daha yeni bir yer olan Çok Çok’u ise ne zamandır denemek istiyordum, iyi oldu.
Gelelim izlenimlere; servis ve mekanı dördümüz de beğendik. Abartısız ama şık dekorasyonu, güzel müzikleri ile burası hepimize Londra’da bir restorandaymışız izlenimi verdi. Yemeklere gelince; iştah açıcılar gayet lezzetliydi, ancak ana yemeklerde biraz hayal kırıklığına uğradığımızı söyleyebilirim. Yemekler hem lezzet olarak çok iyi değildi, hem de porsiyonlar doyurucu olmaktan epey uzaktı. Birer başlangıç, birer ana yemek yememize rağmen tam da doyamadık. Bu moralle Uzakdoğu mutfağının en zayıf halkası olan tatlı -kızarmış dondurma ve muz mu? hiç tatminkar değil- kısmına Şimdi’de devam etmeye karar verdik. Bu arada Şampiyon’a uğrayıp ayaküstü birer de kokoreç yediğimizi  itiraf etmeliyim:) Neyse, Şimdi her zamanki gibi bizi hayal kırıklığına uğratmadı, tatlılar da kahve de nefisti:)

Adresler:
Çok Çok: Meşrutiyet Cad. No: 51, Tepebaşı, Beyoğlu.
Pera Thai: Meşrutiyet Cad., No:74/A, Tünel, Beyoğlu.
Şimdi: Asmalımescit Sk. No:5, Tünel, Beyoğlu.

12 yorum:

BENİM KÜÇÜK HAYALLERİM dedi ki...

Keyfiniz ve sohbetiniz bol olsun, AFİYET OLSUN:)

Imge dedi ki...

Aaaa.. Şaşırdım bak Çok Çok yorumlarına.. Biz çok sevmiştik orayı ve benim dürteklemem sonucu giden birçok kişiden de olumlu yorumlar duymuştum. Ama düşününce aslında aradan çok zaman geçmiş, demek onlar da belli bir standardı koruyamadılar ve en güncel durum bu. :(

Bu arada Şimdi'yi hiç duymamıştım. İlk tatlı-kahve molası orada verilecek!

Sevgiler..

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Ümit, teşekkürler:)

İmge, aslında beğenmedik diyemem. Başlangıçları çok beğendik de yemeklerde biraz hayal kırıklığı oldu. Şimdi'yi biz severiz, yemekleri de iyidir. Yalnız bulması biraz zor, kapıda tabela falan yok, sen adresiyle ara:)

Lokum dedi ki...

ben de çok severim çok çoku, hele üst katta yan gelip yatmak gibisi yok.. porsiyonlar evet ama lezzet beni de hiç pişman etmedi.. tabi şimdinin peynir tabaıyla mis şarap içmek gibisi olamaz :)

Dudu dedi ki...

Benim aklim kokorecde kaldi simdi :S

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Lokum; bak biz üst katını görmedik, merak ettim şimdi:)

Dudu, Haklısın, Amsterdam'da onca Endonezya vs. restoranı arasında Çok çok'a özenilecek bir şey yok ama kokoreç özlenir gerçekten...

Lotus dedi ki...

Üst katı değistirdiler, eskiden yastıklar vardı yatılıyordu:) simdi, kocaman tek bir tahta masa var, iki kenerında sıra olan,12 kisi oturur herhalde, bir de küçük bir masa, iki sandalye,alt kata bakan korkulukta..

AidaSalem dedi ki...

Merhaba Ayşe, sen festivali Beyoğlu civarında karşıladın sanırım, ben Nişantaşı'ndan öteye gidemedim. Keşke karşılaşabilseydik ortada bir yerlerde :)
Sevgiler.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Aida aslında bu akşam 19:00 seansında Nişantaşı'nda olacağız:)

AidaSalem dedi ki...

Matmazel Chambon'un kitabı elimde şu anda :)
Yarın Mr Nobody'ye gidiyorum ama, yine City's de.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Aida, kitabı bilmiyorum ama ben filmi sevmedim. Duyguyu geçirmekte başarısızdı bence...

evhobi dedi ki...

beyogluna da uzun zamandır gitmemiştim. Güzel yazı olmuş