19 Mart 2010 Cuma

Sonunda...

Aylardır kendi kendime deneyip durdum. Yüzlerce kare çektim. Amazon’dan kitaplar getirtip altlarını çize çize okudum. Tekrar tekrar denedim. Ama olmadı, olmuyor… Bir türlü istediğim gibi fotoğraflar çekmeyi başaramadım. Yıllarca dergi sektöründe ülkenin en iyi fotoğrafçılarıyla çalıştıktan sonra kendi çektiklerimden tatmin olmanın zorluğunun farkındayım, ama yine de yeni Nikon’umun hakkını biraz olsun verebilmek için sonunda bir fotoğrafçılık kursuna yazılmaya karar verdim. Kısa bir araştırmanın ardından Fototrek’te karar kıldım. Web sayfasının profesyonelliği, ders içeriğinin zenginliği gibi asıl etkenlerin yanında, itiraf ediyorum, kurs yerinin Beyoğlu’nun en güzel binalarından birinde, Mısır Apartmanı'nda olması da karar vermemi kolaylaştırdı. İlk 2 dersi geçen hafta tamamladım. Derslerden çok da memnun kaldım. Binanın girişinde The House Cafe, çatı katında 360 İstanbul, ara katlarda Galeri Nev, Galerist ve başka galeriler, bir de üstüne Dot Tiyatrosu olunca keyfim daha da arttı. Kursun bitmesine 3 hafta daha var. Bakalım, sonuçları hep beraber göreceğiz…

21 yorum:

kutupayusu dedi ki...

çok zevkli bi durum ...benimde tası tarağı toplayıp bu kursa yazılasım geldi ..cazip bir mekan cazip bir kurs..tadı çıkacak belli ...payımıza duşecek fotolar için beklemedeyim :)

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

AYşeciğim,ben çok memnun kaldım,eminim sen de memnun kalacaksın...

zeynep dedi ki...

ne güzel bi başlangıç yapmışsın..ve artık senin de fotoğraflarını sayfanda görmeyi bekliyoruz ayşecim:)

Burcu dedi ki...

ne güzel haber, o zaman bizde bolbol fotograflarından göreceğiz artık demek :)) fotograf çekmeye de çıkarız :))

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Kutupayusu; çok keyifli oldu gerçekten,tavsiye ederim:)

Pınar, umarım :)

Zeynep; bakalım hep birlikte göreceğiz:)

Burcu,ne güzel olur:)

NiLaY dedi ki...

super bir haber bu Ayse, secimlerindeki zevkli bakis acini, fotograflarina da yansitacagindan eminim :)) kolay gelsin..

DEVRIM dedi ki...

Darısı başıma,ben de 2-3 hafta once canon 500d aldım.şimdilik makıneye dokunmaya korkuyorum.cektıklerımı kımseye gostermıyorum.kursa gitmek farz oldu..

Müge Hestbaek dedi ki...

Ayşe ben de gelmek istiyorum seninle. Geç mi kaldım iki dersi kaçırarak? Yeni açılacak dönemi mi beklemem gerekiyor acaba? Çok kısa bir süre önce ben de canon marka SLR bir camera aldım ve bir süredir kurs arıyorum. Bağdat caddesinde evime yakın olsun diye bir kurs buldum ama hiç içime sinmediği için bir türlü ayaklarım götürmedi beni oraya. Belki orda tanışırız? :)

fotograf penceresinden dedi ki...

Hadi hayırlı olsun güzel bir adım olmuş ama bol bol çekim yapmak çok önemli ilk başlarda olmuyor desende sen çekmeye devam et olucak inan :)

Meral Erdoğan dedi ki...

ayse'cigim calismalarini heyecanla bekliyorum...

ben harika bir hocanin dersini almis olamama ragmen basarili olamadim :( teorik dersler iyi hostu ama sonrasinda ödevler icin yeteri kadar zaman ayiramadim... sutudyo cekimlerinde sadece yalniz kalabildigimde fotograf cekebildigimi farkettim :) biraz problemli bir iliski ancak yine de derin bir bag var aramizda :) umutluyum...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Nilay, çok teşekkürler...

Devrim, ben daha çok başındayım ama kurs gerçekten yararlı oluyor...

Müge, ne güzel olur sen de gelsen:) Yazıda Fototrek'in linkini verdim(üzerine tıkla) Bizim kur başladı ama bir konuş istersen, belki yakalayabilirsin.

Ceyda, umarım...

Meral, ben senin bu işi çok iyi yapabileceğinden eminim:)

yeşocan* dedi ki...

ayşecim aman da aman!
ne güzel bir haber bu böyle!
kursun bitimini beklemeden yakaladığn kareleri sayfanda yayınlamanı can-ı gönülden isterim isterim isterim ;)
kolay gelsin ve diyelim ki darısı benim de başıma!

p.s.mısır apartmanı olayını duyunca içimi neden bir heyecan sardı acep? :)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

yeşocancım, çok sağol. E hadi sen de gel:)

eeyore dedi ki...

Fotoğrafçılık yapmayı çok isterdim. İş güç vb. nedenlerle bu işle amatörce bile uğraşamıyor olmaktan üzüntü duyuyorum. Size ve sizin gibilere imrenerek geçecek sanırım ömrüm:D Neyse kolay gelsin, başarılar diliyorum!

Bu arada çok güzel bir blogunuz var bunu da belirtmek istedim!

Ece dedi ki...

Hadi bakalim Aysecigim, resimlerini dort gozle bekliyoruz :)
Istanbul'a son geldigimde 360 İstanbul'da yemek yemistik. Manzara super, yemeklerde gayet lezzetliydi.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

eeyore, çok teşekkürler:)

Ececim, 360 hoş bir yer gerçekten. Manzara da müthiş...

BENİM KÜÇÜK HAYALLERİM dedi ki...

Makina almakla iş bitmyor galiba, önce makina alıp arkasından da kursa gitmek gerekiyor herhalde:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Ümit, en azından benim için durum öyle oldu:)

yeşocan* dedi ki...

ahhh be ayşcanım nasıl gelem?
elimde profesyonel bir makine yok ki!
hem git-gel gebze-taksim 6 saat :(
istanbul'a yerleşeyim ve paracıklarımı kazanıp en profesyonelinden bir yavrukuş alayım ben de mısır apartmanındaki yerimi alırım en cillobundan!
:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Yeşocancım, eh o zaman biraz sabır, sonra en güzeli senin olsun:)

yeşocan* dedi ki...

evet aynen öyle!
sabır lazım gerek benim gibi sabır yoksunu bir insana :)
senin en güzel çalışmalarını yayınlamanı can-ı gönülden ister ve beklerim, beklerim, beklerim heeepp beklerim ;)
svegiler canımbenim!