23 Mart 2010 Salı

Renkli bir ev

Tasarımcı Anya Hoffmann'ın, Köln'de yüksek tavanlı eski bir apartmanda yer alan; pembe, yeşil, sarı ve mavinin en canlı tonlarının bir arada kullanıldığı cesur evi...


Eski bir oyuncu olan Anya, 10 yaşındaki kızıyla Romanya'ya yaptığı bir seyahat sonrası güçlü "çingene renkleri"ne hayran kadığını ve evini bu renklerle döşemeye karar verdiğini söylüyor.













Böyle güçlü bir yeşili evde bu kadar yoğun kullanmak gerçekten cesaret istiyor. Sonuç; kesinlikle sıradışı!





kaynak: Living etc.

16 yorum:

HaNdE... dedi ki...

ayyy ne kadar da güzel duruyor.biz olsak cesaret edemeyiz...

Müge Hestbaek dedi ki...

Çingene renklere ben de bayılıyorum ama her an gözümün önünde olmalarını ister miyim bilemiyorum. Belki yazlıkta. Ama yine ve kesinlikle bembeyaz bir baz yaratıldıktan sonra. Sadece aksesuar olarak...

fotograf penceresinden dedi ki...

ilk 5 fotograf ve içindeki renkler harika :)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Hande, evet ama açıkçası ben de tercih etmem bu renkleri:)

Müge, doğru söylüyorsun, yazlıkta bu tonlarda aksesuarlar hoş olabilir yoksa bütün ev için bana göre de fazla:)

Ceyda, yaşamak için değil ama konuk olmak için harika bir ev:)

Disavurum dedi ki...

Offf benim evim de boyle olsun istedim , rengarenk ve uyumlu. Cok hos.

burçak yıldırım dedi ki...

bu evde kış hiç yaşanmıyordur ki. kıskanmak böyle bir şey, evet :)

zeynep dedi ki...

ben hayran oldum o renkli koltuklar ne hoş!

yeşocan* dedi ki...

güzel ama çok iddialı canımbenim!
sadece hayranlıkla baktım hepsineee :D

burçak yıldırım dedi ki...

bu arada,

http://www.trendir.com/archives/003546.html

şurdaki ergonomik işleri görünce, benim gibi şömine tutkunuzu hatırladım ve post edeyim dedim :)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Dışavurum, o zaman tam gönlüne göre renkli bir evin olsun:)

Burçak, çok teşekkürler hemen bakıyorum:)

Zeynep, hayranlık uyandırıyor doğru, ama uygulamak cesaret ister:)

Yeşocan, ben de öyle:)

Burcu dedi ki...

ahh yaaa yeni postuna bakmamıştım pişti olduk sonunda :))

Chilek dedi ki...

İlk üç fotoya bayıldım, içim açıldı:))

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Burcucum, zevkler bu kadar benzer olunca kaçınılmaz bir durum:))

Chilek, mersi:)

POSH BUTİK dedi ki...

muhteşem bir blog, içim açıldı! görseller iç açıcı... Blogunuzu bu gece keşfettim ve en başa kadar bütün arşivinizi taradım, genelde bloglara yorum yazan bir blogger deilim ama bunu paylaşmadan duramadım çok tebrik ederim bundan sonra blogunuz benim de gözlemimde, iyi çalışmalar...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Posh butik, çok teşekkürler, beni çok mutlu ettiniz...

colette dedi ki...

Yalnız değilmişim :)Ben de cesaret edip mutfağımı yeşil yapmıştım,bence fena olmadı.Buyrun size bir kahve ikram edeyim...