12 Şubat 2010 Cuma

İf İstanbul


İf İstanbul AFM Bağımsız Filmler Festivali bugün başlıyor. 21 Şubat'a kadar sürecek festival boyunca, Finlandiya'dan Küba'ya, Meksika'dan Hindistan'a uzanan onlarca ülkenin onlarca filmi, AFM Beyoğlu Fitaş, İstinye Park ve Caddebostan Budak sinemalarında gösterilecek. Ben film festivallerini, vizyonda görme şansımızın olmadığı, değişik ülkelere ait, farklı kültür ve bakış açıları taşıyan filmlerle tanışmak için bir fırsat olarak görüyor ve takip etmeye çalışıyorum. Önümüzdeki 10 gün boyunca izleyeceğimiz 4 filmi de heyecanla bekliyor, Avrupa Kültür Başkenti İstanbul'u seviyorum!

11 yorum:

kutupayusu dedi ki...

ben ilk filmime bu akşam gidiyorum ... 2 film bana uyabildi sadece..güzndüz bol vakti olanlara harika seçenekler var ....

Imge dedi ki...

Precious, An Education ve 40 filmlerini merak ediyorum, ama gidebilecek miyim bilmiyorum. :) Sizin izleyecekleriniz hakkında yorumlarını merakla bekliyor olacağım.

Sevgiler..

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Kutupayusu, İmge;
Biz bu akşam "C'est pas moi je le jure"e gidiyoruz. Önümüzdeki hafta "Alle Anderen" ve "Un Prophete" var. Bir de ben tek başıma "La Nana"ya gideceğim... yorumlarımı yazarim:) sevgiler..

Lisya dedi ki...

imge an education'a bilet almadıysak biraz zor gibi, ben de baktım geçenlerde, bilet kalmamış.
İyi seyirler ayşe :)

Dudu dedi ki...

Aysee cok kiskandim. Un Prophete burada da gosterimde ama maaleseF dil sorunundan dolayi izleyemiyorum. Yorumlarini bekliyorum, sonra da Ist'den kopya ismarlarim artik. Iyi seyirler!

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Lisya, teşekkürler:)

Dudu, Amsterdam'da olmak da çok keyifli ama. Biliyorsun benim favorilerimden. Ama dil gerçekten sorun:(

papaz her zaman pilav yemez dedi ki...

yarın 17:00 de beyoğlu fitaş'ta 'ordu'da bir argonot' u izleyeceğim..
sonrası CKM de...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

papaz her zaman pilav temez, biz de dün akşam CKM'de "Vallahi ben yapmadım"ı izledik. Harika bir filmdi. Size de iyi seyirler:)

Oburcan dedi ki...

blog'unuzu biraz geç keşfettim ama olsun zararı yok,arayı kapatıyorum.Yebrik ederim,keyifli bir blog,takip ediyorum.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Oburcan, teşekkürler, her zaman beklerim:)

ozge asveren dedi ki...

bende haftasonu mr.fantastic fox'a gittim çok keyifliydi.Kanlı sahnelerini izlerken sanki kill bill' izler gibi oldum.slow motion fışkıran kanlar :)