28 Ocak 2010 Perşembe

Tea For Me

Çay denince aklıma, ince belli bardakta, taze demlenmiş, kehribar rengi, mis kokulu bir bardak çay geliyor. Ama değişik aromalarda, farklı bitki ve çiçeklerden yapılan çayları da seviyorum. Son zamanlardaki favorim ise Tea For Me'nin çayları. 20'yi aşkın çeşit arasında benim en sevdiklerim "Orchid Oolong" ve "Bombay Chai". Tabii küçük birer top halinde satılan, üzerine sıcak su dökülünce açarak çiçek haline gelen "Çay Çiçekleri"ni de unutmamak lazım.
Tea For Me ürünlerini Kanyon'daki satış noktasından, bazı restoran ve cafe'ler ile D&R mağazalarından satın almak mümkün.

Ben evde, Tea For Me'nin çayları dışında, cam demlik, fincan, kupa gibi ürünlerini de severek kullanıyorum:)

14 yorum:

mugemmell dedi ki...

Marie Antoinette filmini hatırlıyor musun? Ağbisi ziyarte geldiğinde Çin İmparatoriçesi'nden gelen bu çayı ikram ediyordu...

burçak yıldırım dedi ki...

evinize misafir olanların çok şanslı olduğu gözüküyor, sayın Ayşe Şakarcan :)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Mügemmel, hatırlamaz mıyım? Bu çayı yapınca aklıma o sahne geliyor hep:)

Burçak Yıldırım, teşekkürler:)

fotograf penceresinden dedi ki...

ben çay sevmeyenlerdenim metobolizmamı yavaşlattığı için sevmiyorum canımda çekmez kırk yılda bir lipton black çayını içerim :)
ama fotoğraflar çok güzel yine

zeynep dedi ki...

çaysız duramayan ben, bu çayı da denemek istiyorum:)

Meral Erdoğan dedi ki...

denliklere bayildim aysecim...

İki Deli Kadin (Nuray) dedi ki...

Çay demlerken içine 1-2 adet karanfil atın bakalım bu şekilde beğenecek misiniz?

gulbahcesi dedi ki...

hiç denemedim,tavsiye ettiklerinizi en kısa zamanda denemek istiyorum.Özellikle kış aylarında bitki çayı içmek rahatlatıyor ve dinlendiriyor.. çay fincanını da çok beğendim bu arada:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Ceydacım teşekkürler, alttakini ben çektim:)
Zeynep, denemelisin..
Merlcim, mersi...
Nuray, Bazen yaıyorum o şekilde..
gülbahçesi, bitki çaylarını seviyorsan tea for me'yi denemelisin.)

HAYATIMDAKI D'ler dedi ki...

Bir çay tiryakisine yapılır mı bu Ayşeciğim..

Hemen alınmalı,hemen alınmalı..

Burcu dedi ki...

Normalde akşamları sadece yeşil çay için biz bir süredir bildiğimiz çayıda sever olduk, öenerdiklerini deneyeyim bakiim :)) mera etti şimdi...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Pınar, Burcu, deneyin seversiniz:)

Rengin yücel dedi ki...

ÇOK GÜZEL BİR ÇAY DENEDİM DENEMEYE DE DEVAM EDİYORUM YALNIZ YOĞUN KOYMAMAK GEREKİYOR ACI BİR TAT BIRAKABİLİYOR.

AYŞE SENİ TANIMAK ŞANS HERKESE FAYDAN VAR. (TEA FOR ME)
SEVGİLER. ÇOK ÖPTÜM SENİ.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Rengin Yücel; çok teşekkürler:) Afiyet olsun...