13 Ocak 2010 Çarşamba

Sushi me


Pazar günü Cadde'de dolaşırken keşfettik daha birkaç gün önce açılmış olan Sushi me'yi. Akşam bir arkadaşımızın evinde yemeğe davetliydik. Tam da karnımızı fazla doyurmayacak atıştırmalık hafif bir şeyler ararken çıktı karşımıza. İçeride 2-3 masası olan küçücük bir sushi büfesi. Biz sadece çorba ve sushi yedik. Zaten menü de ağırlıklı olarak sushiden oluşuyor. Acılı ekşili çorbasını pek beğendiğimizi söyleyemem ama Uzakdoğulu şef tarafından sipariş alındıktan hemen sonra (buzdolabında hazır sushi tutmuyorlar) taze taze sarılan ılık sushileri gerçekten lezzetliydi.

Adres: Bağdat Cad. No: 311, Erenköy

3 yorum:

Burcu dedi ki...

değişik kültürlerin mutfaklarını denemeyi seviyorum bir tek şu suşi olayına ısınamadım gitti,aksine eşimde çok seviyor :))

aslı dedi ki...

geçen gün bende buraya gittim.Caddede olması itibariyle dikkatimi çekti.Başlangıçlardan tel kadayıflı karides ve tempura karides çok lezzetli ve denemeye değerdi.sushi pek sevmediğim için denemek istemedim ancak sahibi olduğunu düşündüğüm bey yanıma geldi ve birkaç sushi önerdi.Tam Türk usulü sıcak sushileri çok beğendim. tekrar gittiğimde yemek istersem nasıl sipariş edebileceğimi bilmiyorum ama deneye deneye bulacağım artık....

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Aslı, aynı kişi bize de kızamış sushi'leri çok önermişti. Bir dahaki sefer onu da deneyeceğim:)