5 Ocak 2010 Salı

Kır evi













fotoğraflar: Cabbages&Roses

10 yorum:

zeynep dedi ki...

şu pastel tonlarındaki örtüler nevresimler nekadar güzel gözüküyor, laura ashley'dekilere benziyor..

fotograf penceresinden dedi ki...

mutfaklar çok güzel seçimlerin çok güzel :)

J.C dedi ki...

bir kır evi için fazla lüks

mycitycottage dedi ki...

merhaba öncelıkle çok teşekkür ederim o içten yorumlarınız için. Fotoğraflar harika tekrarlamaya gerek yok that is my style...İnşallah bir gün sizi evimde konuk ederim ve benim city cottage'ı beraber değerlendiririz.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

teşekkürler, seve seve gelirim tabii:)

Adsız dedi ki...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Thank you for your comment. I'm trying to keep it up:)

colette dedi ki...

Kır evi ,country decoratıon,İngiliz cottace sitili ...Benim tarzım...Paylaşım için teşekkürler...

aysunberktayözmen dedi ki...

Sizi yeni keşfettim,dekorasyon seçimleriniz,sizi yansıtıyor.Hele kır evlerine hayran oldum.Bende bir kır evinde yaşamama rağmen, kır evinden hiç bıkmadım. Kır evi özgürlük demek. Sevgiler.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Aysun hnm, çok teşekkürler:)