3 Ocak 2010 Pazar

2010 böyle geldi...


Kutlamalar bir hafta öncesinden, sevgili arkadaşım Esra'nın evinde verdiği partiyle başladı.


Yeni yıl temalı cookie'ler o sabah kargo ile İzmir'den gelmişti.





Yemek masasında ayrı, orta sehpada ayrı lezzetler bizi bekliyordu.


Peynir tabağında kayak yapan noel babalar vardı.


Ertesi gün bizim evde sevgili komşularımla yaptığımız kutlamayla devam etti.


Yılbaşı ağacımız, kuru dallar...





Her yılbaşı çiçeklenerek beni mutlu eden orkidem.




Ve 31 Aralık akşamı annemlerin evinde son buldu.



Altı paketlerle dolu bir ağacımız,


Makinemin şarjı bittiği için fotoğraflayamadığım lezzetli yemeklerimiz,


Ve Can'ın özel isteğiyle, dışarıdaki 17 derece ısıya rağmen gürül gürül yanan bir şöminemiz vardı.

10 yorum:

HAYATIMDAKI D'ler dedi ki...

Çok zevkle hazırlanmış arkadaşınız..
Tüm fotolar şahane..
Nice güzel sofralara,sevdiklerinizle.

Sevgiler
Pınar

zizim bizim dedi ki...

herkes ne güzel hazırlanmış, hepsini çok beğendim. Kuru dallara bayıldım. Bir de ben orkideme bakabilsem ne güzel olacak :(

fotograf penceresinden dedi ki...

ne güzel hazırlanmış herşey çok güzel :)

Coşkun Hürsel dedi ki...

Fotoğrafların hepsi çok güzel, katalog fotoğrafı gibiler. Sizin evdeki kuru dallardan yılbaşı ağacı ve üstündeki süslemeler de çok şekerler.

Burcu dedi ki...

Dolu dolu bir o kadar da şık kutlamalarla geçmiş, ne güzel... Bu arada fotograf makinasıyla sıkı fıkı olmaya başlamışsın bakıyorum Ayşeciğim :))

HaNdE... dedi ki...

müthiş şıklıkla gelmiş yeni yıl :) süpermiş herşey...koskocaa bir sene böyle devam etsin...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Herkese güzel yorumları ve dilekleri için teşekkürler. Ve evet Burcucum makinamla aramdaki buzları eritmeye çalışıyorum:))

Ruşen Ergün dedi ki...

Tüm yılın aynı coşkuyla geçmesi dileğimle...
paylaşımlarınızı keyifle izledim... teşekkürler.

burçak yıldırım dedi ki...

fotograflar da o kadar profosyonelce çekilmiş ki.. bi' an diğer postlarınızdan sandım. mükemmel!
bu yılbaşı biz de şömine başındaydık, hava sıcak olsa da şömineler yanmalı :)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Çok teşekkürler Burçak, bu yorum beni özellikle mutlu etti, çünkü yeni kamerama alışmaya çalışıyorum bu aralar:)

Ruşen ergün, size de teşekkürler, iyi yıllar...