3 Aralık 2009 Perşembe

Taş rengi

Kahverengi, gri, bej arasında belirsiz bir yerlerdeki bu ton, minimal, modern veya country farketmeden, bulunduğu ortamla uyum içinde zarif ve iddiasız bir varlık gösteriyor.





Sonradan eskitilmiş veya eski mobilyalarla çok uyumlu duruyor doğal taş tonları...








Modern tarzdaki mobilyalara da bu tonlar hem çok yakışıyor, hem de çok farklı renklere bile kolaylıkla uyum sağlıyor.


fotoğraflar: Lucynia Moodie, Pale&Interesting, Kristian Septimus, Mark Scott, Atlanta Bartlett

8 yorum:

zeynep dedi ki...

bende çok beğeniyorum..özellikle koltuklara bu rengi çok yakıştırıyorum..

kupia papalina dedi ki...

Beni cezbeden, içimi gıdıklayan, huzur veren renkler..

Coşkun Hürsel dedi ki...

Bizim evde yer karoları bu renkte, belki biraz daha kahveye yakın diyebilirim, ama doğal taş görüntüsünde. Hani "kir göstermesin" takıntısı vardır ya, işte bu ıslak zeminler için çok geçerli bir takıntı bence. Bembeyaz yer karolarının arasındaki düzensiz koyu renkli derz görüntüsü kadar sinir olduğum bir şey daha yoktur. Beyaz karolar ne kadar temizlesen de temiz görünmezler.

Gerçi modern, minimalist dekorasyon tarzını çok beğenmiyorum. Bana soğuk, cansız geliyor. Ahşap olmadan mekana "yuva" diyemiyorum, ama taş da olmalı tabii...

Cafe Aroma dedi ki...

Hem bu rengi çok seviyorum hem de taş binaları. Geniş ve taş döşeli bir salon, büyükçe bir şömine, yan tarafında odunlar ve önünde uyuklayan kedi ile köpek hayalimdir.

HaNdE... dedi ki...

nasıl bir sadelik, nasıl bir güzellik...

Burcu dedi ki...

Yine çok zevkli seçimleri bizle paylaşmışsın Ayşe, gerçekten huzur veriyor bu tonlar

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Mersi, mersi, mersi...:)

fotograf penceresinden dedi ki...

ilk iki fotoğrafa bayıldım deniz kabuklarını çok severim bamyomda bir sürü vardır :)