24 Aralık 2009 Perşembe

Bir İtalyan klasiği: Da Mario


Geçenlerde çok sevdiğimiz arkadaşlarımızla epeydir gitmeyi ihmal ettiğimiz Da Mario’da keyifli bir akşam yemeği yedik. Yıllar önce gider ve çok da memnun kalırdık Da Mario’dan. Sonra nedense restoran trajemizin dışında kaldı. Her geçen gün “karşı”ya geçmeye daha çok üşenir, Anadolu yakasının en iddialısı bile “kafe” havasını üzerinden atamayan restoranlarıyla yetinir olduk. Karşıya geçtiğimizde ise ona sıra gelmedi bir türlü. Ama geçen geceki yemek, klasiklerden vazgeçmemek gerektiği gerçeğini bir kez daha hatırlattı bize. Artık sohbetin keyfi mi, ambiyansın hoşluğu mu, yoksa yediklerimizin lezzeti miydi sebep bilmem, eve döndüğümüzde bay H ile ortak fikrimiz, trafiği bir şekilde alt edip Avrupa Yakası’na daha sık geçmemiz gerektiğiydi.

NOT: İstanbul'un en eski İtalyan restoranlarından olan Da Mario, Financial Times'ın Türkiye özel ekinde "İstanbul'un En İyi Restoranı" seçilmiş.

Adres: Dilhayat sok. No: 7, Etiler, İstanbul.
Tel: (0212) 265 15 86

5 yorum:

Mia dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor avrupa yakasına geçtiğimde ilk durağım olacak tavsiye için teşekkürler :)

fotograf penceresinden dedi ki...

görüntü şahane öğlen saati de yaklaşırken :)

Coşkun Hürsel dedi ki...

Aslında İtalyanların yemekte kaliteli ve taze malzemeye ve geleneksel tariflere önem veren tarzları bizim mutfağımız için çok iyi bir örnek teşkil ediyor.

Adsız dedi ki...

Ayşe cgm,
Dün öğlen saatlerinde, toplantı bittiğinde, toplantıdakiler Da Mario ya yemeğe gittiler. Ben sana gelmeyi tercih ettim:) Çok da memnun kaldım. Bence, en az Da Mario dakiler kadar lezzetli şeyler yedim, keyif yaptım (Hele salata ve şimdi adını yazmadığım o zenci tatlısı:)) müthişdi, eline sağlık.. tekrar teşekkürler. Nilüfer

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Nilüfer, tesadüfün böylesi:)Ben teşekkür ederim. Benim için de çok keyifli bir gün oldu...