21 Kasım 2009 Cumartesi

İtalyan lezzeti

Bağdat Caddesi'nin restoran, bar, pub açısından en hareketli yeri Caddebostan'daki barlar sokağı. Açıkçası ben o kalabalığı, keşmekeşi pek sevmiyorum. Ancak sokağın bu kadar kalabalıklaşmadığı, sadece 1-2 restoranın bulunduğu yıllardan beri orada olan bir yer var ki, onun hatırına hala sıkça gidiyoruz İskele Caddesi'ne. Il Padrino yıllardır bozmadığı lezzet/hizmet kalitesiyle klasik bir İtalyan trattoria'sı özelliği taşıyan, sıcacık bir restoran. Biz hem ailecek hem de arkadaşlarla gitmekten büyük keyif alıyoruz ve menüdeki seçeneklerin hemen hemen hepsini çok lezzetli buluyoruz. Ancak iddia ediyorum (birçok arkadaşımız da benimle aynı fikirde) şehirdeki en iyi deniz mahsullü spagetti ve dört peynirli pizzalardan birini burada yemek mümkün. Ayrıca pek çok ünlü restoranın dahi doğru dürüst yapamadığı creme brulée'yi burada nefis yapıyorlar.


Adres: İskele Cad. No: 8/C, Caddebostan.



Dört peynirli pizza


Deniz mahsullü spagetti













Ben de tıpkı Amelie gibi creme brulée'nin üzerindeki kabuğu kırmayı çok seviyorum:)








NOT: Il Padrino Ataşehir'de ikinci bir şube açtı. Ancak geçenlerde kalabalık bir grupla gittiğimiz bu restoranda Caddebostan'daki hizmet ve ambiyansı bulamadık.

6 yorum:

Burcu dedi ki...

İtalya'yı da yemeklerini de çok severim, karşıya (caddebostan) pek gitmiyoruz ama bu önerini denemek istiyorum Ayşeceğiim :))

Syhn dedi ki...

gerçekten harika görünüyorlar..
es geçilmeyecek bir öneri..

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Burcu, syhn, yolunuz düşerse deneyin. Pişman olmazsınız:)

fotograf penceresinden dedi ki...

harika görünüyorlar tatmak lazım mutlaka :)

ŞAKARCAN dedi ki...

evet güzel burda pizzalar..bir italyan pizza önerisi de benden;cihangir miss pizza..denemediysen mutlaka dene:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Burak, Miss pizzayı duydum, ona da gideriz:)