28 Ekim 2009 Çarşamba

İlk izlenim

"Bir kişiyle ilgili ilk izlenimi nasıl edinirsiniz?" sorusuna herkesin farklı bir yanıtı olabilir. "Gözlerine, dişlerine, kıyafetine, ayakkabılarına bakarak... Sesinin tonuna, duruşuna, oturup kalkmasına dikkat ederek..." gibi yüzlerce değişik cevap alınabilir. Ama bir eve dair ilk izlenimi edindiğimiz yer, şüphesiz adımımızı ilk attığımız yer olan antresidir.
Ve maalesef genelde ihmal edilir...











Benim asıl merak ettiğim bu Hermes kutuların içinde ne olduğu:)
fotoğraflar: House Beautiful, Mark Seelen, House&Garden

4 yorum:

kelebek atolyesi dedi ki...

Benim antrem çok dar ve karanlık kalıyor ,4 aydır bu evde yaşıyorum ve hala nasıl bir şeyler yapsam da oraya dinamik bir giriş imajı versem diye diye işte sizin postunuzu okudum ve ufak notlar aldım, yerin darlığı hiç öenmlideğil aslında anladığım kadarıyla. teşekkürler

Ayşe Şakarcan dedi ki...

bence dar ve karanlık bir antre için doğru ışık ve büyük bir ayna iyi bir çözüm olabilir, sevgiler...

Cafe Aroma dedi ki...

Evimizi aldığımızda antrede ahşap lambri kaplıydı, ilk başlarda çekici geliyordu ama şimdi antremin bemneyaz olmasını istiyorum. Sizce boyayabilir miyim, ne tür bir boya kullanmam gerekir?

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Cafe Aroma, ahşap üzerinde tutacak bir cins boyayla olabilir sanırım. Ancak öncesinde iyi bir zımpara ister herhalde. Nalburlar bu konuda daha sağlıklı bilgi verebilir. Hafif kırılmış beyaz rengin çok hoş duracağını, mekanı ferahlatıp aydınlatacağını düşünüyorum. Kolay gelsin, sevgiler...