31 Ekim 2009 Cumartesi

Cadde'de iki güzel yenilik

Ne güzel, Bağdat Caddesi'nde iki sevdiğim marka yan yana mağaza açtı. Biri senelerdir Türkiye'ye gelsin diye beklediğim, nihayet ilk şubesini geçen sene Nişantaşı'nda açan Muji. Mutfak, banyo aksesuarları, kişisel bakım ürünleri ve hatta (buradaki mağazalarda çok sınırlı çeşit de bulunsa kıyafet). Benim favorim ise kırtasiye ve ofis malzemeleri. Yalın ve işlevsel tasarımlarıyla tam da Japon tasarım anlayışını yansıtıyor hepsi. Bir de Uniqlo ( %100 kaşmir kazaklara ulaşmanın en hesaplı yolu) gelse tam olacak.


Muji'den yalın tasarımlı ürünler...



Diğeri ise hemen yanındaki Bilstore. O da artık memleketimizde de çoğalmaya başlayan "concept shop"lara çok iyi bir örnek. Bilindik markaların her yerde bulunmayan modelleri ile Türkiye'de mağazası olmayan değişik markaların ürünleri, her biri dikkatle seçilmiş CD'ler, kitaplar, takı tasarımları...
Nihayet ekonomik krizin etkisiyle ardı ardına kapanan dükkanlar yeni sahiplerine kavuşuyor ve güzel yerler açılıyor.
Adres: Bağdat Cad. Erguvan Apt. No: 327, Erenköy.

13 yorum:

Mia dedi ki...

Bu uniqlo nasıl güzel bir markaymış ilk defa karşılaştım ceketler ve kzaklar muhteşem:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Evet öyle, fiyatları da çok makuldür.

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Faydalanılabilecek güzel bir blogunuz var.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Güzel yorumunuz için teşekkürler...

özge dedi ki...

ben caddedekine baktım ama bulamadım bir şey

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Çeşit olarak biraz kısıtlı buradaki:(

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Alın verin ekonomiye can verin...

Ayşe Şakarcan dedi ki...

:)

ŞAKARCAN dedi ki...

belki dediğin gibi burdaki yetersizdir ama cadde muji pek çekici değil bence de.sade derken ekstra bi şey koyamamışlar bence.tutmadım:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

ben de tam o ekstra bir şey konulmamış ham sadeliğini seviyorum:)

lale dedi ki...

iki markanın beraber mağaza açması tesadüf değilmiş meğer. belki siz biliyosunuzdur da ben yeni öğrendim. ikisi de bilsar'ın markasıymış meğer. Haftasonu alışverişteydim, Muji'den hediyeler aldım iki yeğenlerime:)ordan Muji kart verdiler. Bilstore'da da geçiyo dediler. Güzel birliktelik olmuş ama ikisi de kendi kulvarında çok orjinal bence.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Merhaba Lale, bu birlikteliği ben de tahmin ediyordum. Çocuklar için çok hoş alternatifler var bence de Muji'de...

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.